OleJon schreef:ik zou ook willen weten wie het is. en wie zegt dat het bij mesten blijft? mischien berijden ze je paarden ook stiekem
Dat lijkt me niet en anders had die persoon al in het ziekenhuis gelegen denk ik, die van mij vinden het meestal prima als ik er bij ben, maar een vreemd persoon alleen wordt niet zo gewaardeerd
pmarena schreef:Bijzondere situatie! Misschien maar eens wat vaker komen na schooltijden? Beetje tussen schooltijd en avondeten

Ik kan de paarden vanuit mijn de kamers boven zien en ben er meerdere uren per dag bij, maar ga wel nog vaker checken nu!
poetser schreef:Heb je geen geheime aanbidder die dit zou kunnen doen?
Hele vreemde situatie in elk geval. Ik ben benieuwd of je er achter kan komen wie het is en vooral waarom diegene dit doet.
Dat zou nog eens een goeie zijn
Hij heeft dan zeker mijn aandacht als hij graag weides uitmest
Gini schreef:Er zijn meerdere weides zeg je, zijn die ook van verschillende eigenaars? Misschien heeft iemand een hulpje/verzorger aangenomen voor zijn eigen weiland, maar is de goede man of vrouw al dagen de verkeerde wei aan het uitmesten.

Enkel ik en mijn buurvrouw huren de weides. Ik heb een heel goed contact met haar en we houden elkaar ook op de hoogte als er een nieuwe verzorgster is. Zij heeft er eentje, maar die komt niet meer en de verzorgster die hier komt vraagt dat altijd heel netjes 
@raket: die van mij mogen ook wel eens gewassen worden
ik zou er ook niet mee kunnen lachen! Je bent nog steeds verantwoordelijk voor je eigen paard en als iemand anders er dan mee begint te prutsen en er valt iets voor
Laatst bijgewerkt door Jazzie03 op 06-11-19 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt