Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Visitor schreef:Thanks! Ingewikkeld om stalling te vinden of omdat iedereen iets anders wil?
palousa_boy schreef:Ingevuld maar hier staan ze aan huis 24/7 op de wei dus veel zaken zijn bij ons niet van toepassing![]()
We hebben er 5 staan waarvan 3 met pensioen, 1 nog ingereden moet worden en de andere al 2 jaar niet meer bereden is, daar heb ik uiteraard geen bak of longeer cirkel etc voor nodig.
palousa_boy schreef:Ingevuld maar hier staan ze aan huis 24/7 op de wei dus veel zaken zijn bij ons niet van toepassing![]()
We hebben er 5 staan waarvan 3 met pensioen, 1 nog ingereden moet worden en de andere al 2 jaar niet meer bereden is, daar heb ik uiteraard geen bak of longeer cirkel etc voor nodig.
Daphneeeej schreef:Visitor schreef:Thanks! Ingewikkeld om stalling te vinden of omdat iedereen iets anders wil?
Om alle factoren die je fijn vind bij elkaar te vinden sowieso. Maar voor mijzelf nu nog moeilijker omdat we ook een jonge Hengst hebben. Je word dan sowieso overal bekant geweigert en ze mogen bijna negens een sociaal leven hebben. sta nu op een stal die in theorie echt niet ideaal is, kan veel beter vast... Zou liefst nog meer buiten zien met ruwvoer. Maar dit is wel een stal waar niet angtig met hengsten omgegaan word en de hengsten staan gewoon buiten in een groep.
safina schreef:Ik vind eigenlijk een kleine toelichting over voor wie je dit onderzoek doet en waar je het gaat publiceren wel even op zijn plaats. Voordat ik iets loop in te vullen voor een radicale dierenrechtenorganisatie of een ander doel waar ik helemaal niet achter sta.
Visitor schreef:Ja, kan me voorstellen dat het met een hengst nog lastiger is! Fijn dat je het hebt ingevuld, hopelijk heb je ook aangegeven dat het om een hengst gaat, benieuwd of meer tegen dat probleem aanlopen...
Klinkt als een fijne plek! Staan de hengsten onder elkaar in een groep of één hengst met ruinen?
Daphneeeej schreef:Hebben nu een hengstengroepje met 3 hengsten. Maar afentoe zet ik mijn hengst ook met mijn ruin doen ze ook niet moeilijk over gelukkig. staan in de directe aangeenzende paddock ook gewoon altijd ruinen.
Visitor schreef:@safina en rien, op eerste pagina van de enquête staat uitleg, waarna je kan beslissen of je wel of niet meedoet! Is hobbyproject, ontstaan uit persoonlijke fascinatie voor het onderwerp.
pien_2010 schreef:Done. Ik heb geen provincie ingevuld want ik heb de paarden aan huis en ik woon in Frankrijk. Die mogelijkheid stond er niet bij.
Ik heb dus bij veel zaken ingevuld dat ik het onbelangrijk vindt, want dat is er gewoon niet en ik mis het niet.