Ook gek van setjes ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:26

Ik heb veel grijs en zwart. Mijn rijbroeken zijn dat ook vooral en dat wissel ik altijd een beetje af. Puur omdat ik niet van die ontzettend blije kleurtjes hou. Staat mij gewoon niet Scheve mond En grijs en zwart staat altijd chique

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 16:37

Nog niets maar ik ga wel wat bestellen voor net. Zoals op clinics enz! Alleen weet nog niet welke kleur Lachen Waarschijnlijk violet. Heb nu geen setjes. Alleen dekjes, ik ben niet zo'n bagage mens. Als ik vier paarden rijd heb ik geen tijd om ze allemaal te badangeren dus lekker makkelijk de peesjes om!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:01

Mensen zeggen dat ik een barbie te paard ben Haha!, terwijl ik dat in het dagelijks leven totaal NIET heb!!! Ik vind het belangrijk dat mijn paard een beetje redelijk voor de dag moet komen

Welke kleuren setjes ik heb...

Party!! Grijs
Party!! Zwart
Party!! Blauw
Party!! Groen
Party!! Rood
Party!! Bordaux

Volgens mij waren dit ze... Ik wil nog ijsblauw, maar ik weet niet of dat echt mooi op MIrk lijkt...

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:19

Tigo schreef:
Wat dacht je van deze camel bandages Kwijl

Afbeelding

Daar had ik dus ook al meerdere malen bij zitten kwijlen!
Ik vind het echt een prachtige kleur, alleen een beetje jammer dat het fleece-bandages zijn, daar kan ik nooit zo heel goed mee uit de voeten...

Ik heb donkerblauw, lichtblauw, donkergroen, zwart en grijs met bijpassende bandages.
Bordeaux vind ik op een vosje niet zo heel mooi...
Ik heb ook nog een creme-setje (dekje met 2 bandages), wel heel mooi, maar zo snel vies...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:28

Nee, geen enkel setje. Bandages gebruik ik nooit, ondingen. Ik heb nog een aantal paar liggen die allemaal te koop zijn.
Ik heb een volledig paars setje gehad (dekje, bandages, halster, hoofdstel), maar die heb ik verkocht, was ponymaat.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:31

mijn 'allerergste' setje is; een zwarte deken met paarse bies, een zwart sjabrak met paarse bies, een paars sjabrak met zwarte bies, paarse bandages, een zwart halster, een lila/mintgroen halster. dat is wel mijn 'ergste' setje, voor de rest 'gaat' het nog wel...

mdmoiselle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 17:42

Nou, ik heb wel een setje, maar gebruik ze nooit samen. Haha! Ik heb een babyblauw dekje (niet zo'n felle hoor) en ook bandages in die kleur, maar die bandages vind ik niet zo mooi, dus die blijven vaak in mijn kast liggen. Ik gebruik graag grijze bandages, dat staat eigenlijk overal bij, ik ben niet zo van de wilde kleuren. Haha! Het is tenslotte geen barbie. Knipoog