Alternatief voor Glansspray?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:27

Jullie hebben goede ideeen
K heb namelijk altijd wel duur en veel te doen met ong 12 haffen te verzorgen( alle staaten doen dan voor keuring)

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:31

Amberto schreef:
Citaat:
je vingers.... je kan de staart ook uitpluizen... als je het bijhoud is het echt niet veel werk...

Ik kan het bij maurits bijhouden wat ik wil, maar het blijft een klittenbos! Zo'n verschrikkelijk dikke staart, als je op de helft bent heb je al geen zin meer!!!!! Volgens mij is goedkopie cremespoeling met wat water ideaal (ga ik proberen als de equishine op is!)

In een vlecht doen, heb je er nooit meer last van! Om de paar dagen eruit halen en goed insprayen met Equistar (verdunnen 1 op 5). Krijg je een hele mooie staart van!!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 00:43

Ik gebruik hofman lieve's glansspray, is maar 5 euri per fles en gebruik er weinig van want het werkt erg goed.

Ben er eigenlijk net zo tevreden over als dat dure spul, alhoe wel dit in de regen wel wat meer blijft zitten.

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 12:23

welke gliss kur>ik heb thuis anti klit spray ervan staan maar bij mij helpt ie niet zal het bij mn paard wel helpen?