Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jasmijn159 schreef:Niet geschikt om regelmatig in te rijden. Paard loopt bijna continu in de bocht, dus grotere belasting. Keer longeren of vrij bewegen is nog te overwegen, maar voor mij zou het om te rijden echt te klein zijn.
yarkayunda schreef:Hoi,
Wij hebben een koeienstal en die staat al een tijdje leeg. Misschien willen we er een binnenbak van maken maar de stal is maar 15x25m dus ik vroeg me af of dit te klein is? Ik rijd er dan voornamelijk alleen in en misschien af en toe met z'n 2en. Zijn er mensen met ervaring met zo'n kleine bak?
joyce B schreef:Mensen, het gaat hier om een bestaande ruimte. Die omgebouwd kan worden tot een zandbak om met erg slecht weer, sneeuw, vorst, toch je paard te kunnen trainen. In 15-15 kun je longeren, in 15-25 kun je net iets meer.
Ik neem aan dat TS normaal gesproken lekker in een ruime buitenbak rijd. En dan is het gewoon super als er een slecht weer nood-oplossing is. En ook al vind je hem achteraf te klein om te rijden, je kunt er in longeren, grondwerk doen, vrijheidsdressuur, werken/dressuur aan de hand en de paarden veilig in loslaten bij sneeuw, ijzel en hoosbuien.
Wees blij! Altijd doen!!!
Popstra schreef:Popstra schreef:Ik zou er zeker NIET regelmatig in gaan rijden. Je paard word dan echt op een oliebol manier belast.
Dat kun je zelf toch ook wel bedenken!?
Maar als oplossing voor wat grond werk en af en toe kan geen kwaad