Lindsey_99 schreef:Stal met opzet vies houden zou ik dus nooit doen. Vind ik goor. Overigens bied ik in de winter altijd een paar plakken stro aan (in een slowfeeder) in de inloopstal. Puur als buikvulling en voor de knabbel. Rustig geïntroduceerd en met een normale dagportie hooi gaat dat prima.
Wat houtkrullen betreft; schimmelsporen (die overal zijn) houden van hout en vocht. Paarden lopen ze makkelijk mee naar binnen, en een stal is altijd vochtig.
Niet vies vies, al het natte gaat er uit, de hopen ook. Maar het half vieze meng ik dan. Het is niet zo dat ze op nat stro staat. Ik mesten dan bekant elke dag. Dus half/half
Het is hier opties afwegen van elkaar van stal en wat ze hebben + locatie. K heb de keuze gemaakt voor deze stal waar ik haar meer beweging kan bieden en dichtbij het strand wat ze leuk vind. Met genoeg mogelijkheden als ik een x niet wil rijden of longeren dat ze toch lekker los kan staan.
Als ik het geld had voor een stuk land liefste met huis had ik dingen zeker anders gedaan. Jammer genoeg is dat geen mogelijkheid.
Dus kom ik uit op keuzes maken.