Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder heb ik niet echt iets dat ik zeg ''dit vind ik nou echt mooi'' of dit vind ik nou echt lelijk. Ik moet een paard zien voor ik kan zeggen dat ik hem mooi vind. 
Citaat:Op 2001-09-20 18:59, schreef kimmy:
Maar ik heb een hekel aan mensen die zeggen: wat een lelijk ding heb jij! Ik vind elk paard met een goed karakter mooi
) en die van hun valt je aan als je de stal in komt, de wei in komt e.d. ze kunnen hem zelfs niet los poetsen in de stal. Nee hij moet altijd heel strak worden vastgezet anders valt ie aan! Citaat:Op 2001-09-19 20:39, schreef Anna-Jelly:
Ik vind een zwart paard met zo'n koper-bruin snuitje en dan een mooie ronde kol en geen aftekeningen op de been SUPER mooi.
Verder: een mooi sierlijk hoofdje met kleine oortjes, droge hoge benen, lekker kontje, en een mooie nek die niet al te dun is.
-Maaike-
PS: wie heeft daar een foto van
[edit]
tekst aangevuld [/edit]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-09-19 21:22 ]</font>

) Wat ik zoek in een karakter van een paard is dat ze nieuwsgierig zijn, zich zelf graag laten zien (beetje kapsones houding dus), eerlijk, and last but not least............aantrekkingskracht. Een paard moet zeker aantrekkingskracht hebben. Al is een paard niet het mooiste paardje van de wereld maar wel zeker aantrekkingskracht heeft vind ik hem/haar supermooi.
. Typje Yslander en Shet. Ik heb eens voorop een Penny mijn droompony gezien: donkerbruin van kleur en de perfecte combinatie van sierlijke bouw, toch rond ruggetje en kont (voor zonder zadel rijden) en ook niet te klein. Dit was waarschijnlijk een Yslander. Haflingers vind ik ook wel mooi alleen lang niet allemaal en Fjorden net zo. Bij de Hafjes hou ik vooral van dikke witte manen en staart. Liefst met golfjes
en ook de kleur moet precies goed wezen ( niet te donker) en GEEN BREDE BLES! Het moet dan ook absoluut geen typje mini-Belg zijn mar ook weer niet a la New Forest ( het komt nogal precies
) Bij Fjorden vind ik een beetje rond wel mooi maar GEEN korte dikke nek. De verhoudingen moeten wel kloppen. De kleur moet ook niet te donker zijnmaar de voorpluk weer wel
.
) zweeft...