Wat doen jullie met je paard met dit rotweer ?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:03

Gewoon rijden! Je bent toch niet van suikergoed??? Een beetje wind of regen daar ga je niet aan dood lijkt me. Ik vind het veel erger om steeds met de trailer op pad te moeten dusdat doe ik zo weinig mogelijk, behalve als het vriest of sneeuwt, dan heb ikg een keus.

Haflingergek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 15:47

Hier is het al de hele dag droog geweest Haha! zelfs de zon schrijnt nu Lachen
Vanmorgen heb ik al les gehad en verder staan de paarden de hele dag op de wei zoals altijd dus ook als het regent of heel hard waait. Onze wei blijft altijd wel goed droog.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:37

snel een rondje door het bos crossen en dan vlug weer op stal. Wat een pokkeweer...

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:40

Heb net gelukkig toch even kunnen longeren. De bak liet het redelijk toe, dus paarden uit de bak geplukt en Regina opgetuigd.
Was toch wel blij dat ik er niet op zat, als ik dat zo zag lopen.
Maar ze heeft zich toch netjes gedragen (was enigzins enthousiast), en ben blij dat ik het gedaan heb
Beetje slecht weer ga ik niet dood aan Knipoog

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 16:54

orionneke schreef:
Gewoon rijden! Je bent toch niet van suikergoed??? Een beetje wind of regen daar ga je niet aan dood lijkt me. Ik vind het veel erger om steeds met de trailer op pad te moeten dusdat doe ik zo weinig mogelijk, behalve als het vriest of sneeuwt, dan heb ikg een keus.

daar gaat het (bij mij) ook niet om,
als het alleen regent ga ik rijden, maar als de bak niet te doen is, en het hard waait kun je niet met buddy normaal naar buiten en vind ik dat dan gewoon niet verantwoord..

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:43

Ik ga gewoon rijden, ik heb geen bak dus ik moet altijd rijden.
Ik rij juist vaker dan normaal omdat hij met slecht weer alleen in het kleine bakje staat en niet op het land, en ik wil toch dat hij even lekker kan rennen.
Lekker warme kleren aan trekken en hopen dat het lang duurt voordat het water er door heen gaat.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:47

Ik rij meestal wel gewoon met dit weer maar dan in de buitenbak inplaats van lekker de polder in .
Als het echt te erg is dan rij ik niet en mag Kane zichzelf vermaken in de paddock met zijn maatjes.
Kane staat iedere dag buiten alleen als het weer het echt niet toelaat, dus vertel ik mezelf meestal met echt rotweer dat een keertje niet rijden echt niet het einde van de wereld is Lachen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 18:58

Tsja gewoon doorrijden he, ga zo ook weer richting paard en als ik geluk heb is het eff droog Haha!
Zo niet ach..overleven we het ook wel weer.

Als het heel ergs tormt en regent is er geen lol meer ana het rijden, wij hebben ook alleen een buitenbak en gaan we lopen of gewoon losrennen in de bak...ze staat sowieso de hele dag buiten dus beweging mist ze niet.