paardentaxi

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zou je eventueel gebruik maken van een paardentaxi?

JA
37 (46%)
NEE, want ...
18 (22%)
Ik beschik al over een trailer, maar anders zou ik het wel een optie vinden
25 (31%)

Totaal aantal stemmen: 80

suri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 23:18

ik heb er een keer gebruik van gemaakt toen ik met mijn paard naar Ermelo wilde en ik had geen auto. ik zou het zo weer doen, het was een nieuwe auto met trailer en de chauffeur deed het prima.

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 18:59

http://www.paardentaxi.nl Op zich heel handig als je in nood zit alleen de paardentaxi van de link is errug duur!!! Bloos! Zij komen uit Den-Helder en je betaald dan dus de benzine van Den-Helder naar jouw stal en dan vanaf jouw stal naar de lokatie en dan vanaf de lokatie weer naar Den-Helder....erg prijzig dus...

talouch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 00:37

Ik heb voor ja gekozen omdat we zelf een paardentaxi hebben "Talouch""
de kosten lijken hoog maar de € 0.75 per km welke wij rekenen lijkt mij in verhouding tot de kosten welke we moeten maken voor het vervoer, onderhoud,manuren,verzekeringen,belasting, extra keuringen etc. niet te duur. Neem zelf maar eens een goede trailer, een auto met de benodigde trekkracht en het onderhoud en verzekeringen, belasting etc van de eigen auto, dan zit je volgens mij niet veel lager per km. Tevens is het voor veel mensen een prettig idee om mee te rijden en uitgerust op de wedstrijd etc te komen. Ook wil ik nog even uit de wereld hebben dat de kleinere vervoersbedrijven (wij vervoeren ook niet meer dan twee paarden ,indien zij met elkaar bekend zijn per keer)in de vrije sector vallen. Ook wij hebben ons aan regels te houden en moeten ingeschreven staan bij de kamer van koophandel, betalen BTW en hebben driemaandelijks een belastingopgave te doen. Dus of men nu groot of klein is als je het goed en verantwoord wil doen gelden dezelfde regels.

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 02:20

O, zo`n taxi!

Stond gister op de Dam in A`dam te twijfelen of ik de Belg en de Tinkers voor de koetstaxi`s nu zou gaan aaien of toch maar niet....