Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BrittS schreef:superpony schreef:Ik heb maar 4 paarden op eigen plek staan en die zijn; 2x zwart, 1x bruin en 1x vos.
De bruine en vos zijn quarters en hebben echt veel dunner velletje dan de 2 zwarte, maar juist die zweten als eerste.
Maar goed, bij ons nog steeds lekker bij de bomen en ze zijn zelf zo stom om midden in de zon te gaan liggen.
Mijn Quarter staat ook te zweten terwijl de rest gewoon droog is, 'grappig' dat dat bij jou ook zo is
Granoek schreef:Ahhh die laatste is echt helemaal mijn kleur![]()
Bruin sowieso, maar donkerbruin is echt *drool*
Heb in de winter geen dekens op liggen, ook niet nodig gelukkig, maar vorig jaar zijn er bijna 2 dekens per paard doorheen gegaan pff
Netam89 schreef:Ik heb ook de Hero xl big neck voor mijn paard ( vliegendeken). Als regendeken heb ik de Highlander.
De highlander is zeker een aanrader voor paarden met een brede borst en met een breed postuur.
ProudJustify schreef:Ik laat hem ook op, al moet ik wel zeggen dat ze overdag op stal staan met deze hitte.
Ik heb zo'n deken met een zilveren buitenkant, paard lijkt wel een alien daardoor, maar heb
wel het idee dat het wel wat warmte tegenhoudt ook.
Getup schreef:Britta31 schreef:Ik laat alles dag en nacht op.Ook het masker.Nu spons ik ze wel een paar keer per dag af.
krijgen ze bij jou geen schuurplekken van het masker ophouden? Ik haal ze er altijd 's avonds weer af.
Verder zou ik ook zeggen: deken ophouden