Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fienfin schreef:Babootje schreef:Operatie?
Waarom een operatie, als ik vragen mag?
Babootje schreef:Babootje schreef:Operatie?fienfin schreef:Waarom een operatie, als ik vragen mag?
Omdat dat denk ik de enige echt goede oplossing is. Alle andere oplossingen helpen een beetje maar houden een echt goede luchtzuiger niet tegen.
fienfin schreef:Heb je al geprobeerd wat zemelen erdoor te mengen? Is bij de Welkoop te koop en niet duur. Dan vinden ze het meestal veel lekkerder. Dat zou ik eerst proberen voordat ik naar Seniores Priores over zou gaan. Daar zit namelijk ook zemelen in.Vandaag voor de derde dag op een rij Speedibeet proberen verstrekken ... Helaas, geen succes hier. Vandaag gemengd met muesli die ik even van een stalgenoot mocht gebruiken maar dat kon haar niet verleiden.
Nu sta ik hier al met drie zakken eten (Speedibeet, slobber van Cavalor en een bak muesli) die ze niet moet hebben, dus ga iets beter over mijn volgende keuze nadenken.Ik wil de Fibrebeet van Pavo best proberen, maar dit bevat luzerne en lees dat het over het algemeen minder goed wordt gegeten. Wiesencobs vind ik ook interessant, maar die is pure luzerne. Iemand die dé tip weet?
fienfin schreef:Vandaag voor de derde dag op een rij Speedibeet proberen verstrekken ... Helaas, geen succes hier. Vandaag gemengd met muesli die ik even van een stalgenoot mocht gebruiken maar dat kon haar niet verleiden.
Nu sta ik hier al met drie zakken eten (Speedibeet, slobber van Cavalor en een bak muesli) die ze niet moet hebben, dus ga iets beter over mijn volgende keuze nadenken.Ik wil de Fibrebeet van Pavo best proberen, maar dit bevat luzerne en lees dat het over het algemeen minder goed wordt gegeten. Wiesencobs vind ik ook interessant, maar die is pure luzerne. Iemand die dé tip weet?
fienfin schreef:Bedankt voor de reacties iedereen. Ze staat inderdaad nu nog op omeprazol, die kuur is bijna gedaan. Senoires Priores kan ik helaas niet makkelijk aan geraken, maar wil best wel eens een zakje bestellen. Gastro + en Pavo Ease & Excel kan ik eens proberen. Allerdrie voeders die je moet weken?
Ook lees ik goede ervaringen over de Equifyt Zupa. Dit zou eigenlijk veel makkelijker zijn om aan te geraken, is veel dichterbij! Iemand daar ervaringen mee?