Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikkebenhier schreef:Het feit is dat ik voor dat geld dan toch een zekere service verwacht. Ik bedoel gewoon de basis: pistes en weides onderhouden enzovoort. Als ze een pensionstal willen zijn, dus boxen verhuren, verwacht ik dan wel dat de accommodatie ten miste onderhouden wordt.
en daar wringt het voor mij.
_Nelleke_ schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vind dat TS niet vanuit zichzelf al geld is gaan betalen toen ze het geld wel had? Paard eet toch ook hooi, dit kost die mensen ook geld, of het nou van eigen land komt of niet, land moet toch gemaaid, hooi geschud, verpakt, opgeslagen etc. Paard verbruikt stro.
Ik snap op zich best wel dat die mensen vinden dat TS nu de volle mep mag betalen, ook al zijn de faciliteiten er niet naar (wat overigens discutabel is afhankelijk van de regio).
Nikass schreef:_Nelleke_ schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vind dat TS niet vanuit zichzelf al geld is gaan betalen toen ze het geld wel had? Paard eet toch ook hooi, dit kost die mensen ook geld, of het nou van eigen land komt of niet, land moet toch gemaaid, hooi geschud, verpakt, opgeslagen etc. Paard verbruikt stro.
Ik snap op zich best wel dat die mensen vinden dat TS nu de volle mep mag betalen, ook al zijn de faciliteiten er niet naar (wat overigens discutabel is afhankelijk van de regio).
Ik weet niet of je de enige bent, maar ik ben het niet met je eens. Ts is daar gratis komen staan in ruil voor diensten. Of je dat goedkoop vindt of niet, dat maakt niet uit. Dat is de afspraak geweest en ts heeft zich daar altijd aan gehouden.
Ik vind het dus sowieso al niet kunnen dat ze vervolgens 350 euro per maand gaan vragen. Want dat vind ik een enorm verschil en ze wordt gewoon voor het blok gezet.
In mijn ogen hadden ze het haar moeten voorleggen: "dit is wat we willen gaan doen, we willen dat jij geld gaat betalen en daar tegenover willen wij alle diensten zelf gaan doen.(dat houdt in... bla bla bla) Wat vindt je daarvan?"
Na tien jaar ts voor het blok zetten vind ik echt heel verwerpelijk en ik zou er dus weggaan.
Kymalin schreef:@nikass nu doe je allemaal aannames terwijl je die mensen helemaal niet kent. Hoe denk je dat die mensen zich gaan voelen als ts niks zegt en vertrekt nadat ze daar 10 jaar gratis heeft gestaan?
Blijheid schreef:En vooral; praat met de staleigenaar. Je staat daar al lang en naar je zin, de verstandhouding is vast wel goed toch dan? Je hoeft het niet direct over de kosten te hebben, maar kan wel vragen wat er (naast de kosten) gaat veranderen nu ze een echte pensionstal worden
Getup schreef:Als het zo goed bevalt,zou ik niet meteen weggaan. En aankijken,of ze meer onderhoud gaan doen,nu ze officieel een pensionstal worden. Weggaan kan altijd nog.
_Nelleke_ schreef:Ben ik de enige die het bijzonder vind dat TS niet vanuit zichzelf al geld is gaan betalen toen ze het geld wel had? Paard eet toch ook hooi, dit kost die mensen ook geld, of het nou van eigen land komt of niet, land moet toch gemaaid, hooi geschud, verpakt, opgeslagen etc. Paard verbruikt stro.
ikkebenhier schreef:Ze willen eigenlijk geen andere pensionklanten, omdat ze geen drukte willen op hun terrein.
Het is ook niet dat ik wil vertrekken omdat ik plots moet betalen, helemaal niet hoor.
In gesprek gaan heeft weinig zin. Ze hebben al eerder gezegd dat wie niet tevreden is, kan vertrekken. Dus dat gaat niet zo veel zin hebben. Ze luisteren niet naar mijn mening of mijn kant van het verhaal
ikkebenhier schreef:In gesprek gaan heeft weinig zin. Ze hebben al eerder gezegd dat wie niet tevreden is, kan vertrekken.