Ridderkerk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:42

msmarit heeft wel een gelijk, in de regen periode is de buitenbak een zwembad. en als je er gewerkt heb vippie moet je wel met je ogen dicht gezeten hebben, want zeg nou eerlijk, dit is toch geen manier van paarden houden, ofwel. ik kan me niet voor stellen dat je het een goede manier van manege houden vind. en ook ik weet waar ik over paard ik heb er me eerste paard rijlessen gehad toen ik 8 jaar was, toen was alles nog mooi en in goede harmonie. maar toen de dochter van de bakkertjes er mee stopte is het hard achteruit gegaan. en er zijn heel wat mensen geweest die het wilde kopen en er wat moois van wilde maken, maar helaas, dit werd keer op keer geweigert. en nu ze mogen uitbereiden (als de aanvraag door gaat bij de gemeente) snap ik er al helemaal niks van. volgens mij is er steekgeld voor de inspecteurs(dit weet ik dus niet he, is een idee). het blijft een raar geval die hele manege

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:44

Ik denk dat Vippie haar argumenten te zwak vindt...
Ze zegt het is een RAMP met hoofdletters, maar daarbij kloppen de argumenten niet.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-04 21:46

oooooo dus het ging niet over de manege maar over die cap en het zwembad, in dat geval, sorry

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 20:10

ik vind manege waalzicht echt een paasei zooi maarja daar ga ik miijn tijd niet aan ver doen Tong uitsteken:P

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-04 22:11

hej ik heb der vandaag nog gereden op FLEURTJE Haha! Schijnheilig

oke het is niet netjes maar boeiuh....

er is een binnenbak en buitenbak maar die zal nu niet bruikbaar zijn Tong uitsteken ook een longeer/losgooi kraaltje. de kantine is wel beter als 8 jaar terug want ik denk dat ze vorig jaar nieuwe tegels enzo hebben gedaan alleen dat rook tjah daar heb ik met wedstrijden ook last van ook omdat de kantine niet echt zo groot is.

en ook echt niet alle paarden komen van de slacht Verward een paar ja maar of die nou echt nog een halfjaartje meelopen dat is ook niet zo ze staan er nog dus. en er zijn ook echt wel goede pony's en ja ze hebben politiepaarden,strandpaarden, dravers(die aan het begin nogeeneens kon draven)en ook wel een z paard en een hele goede springen en een aantal leuke paardjes die ong l2 rijden. maarja daar heb jij niet veel aan omdat je voor de wedstrijd komt Schijnheilig

vippie welke pony's ken je nog er staan er nog best veel van rond die tijd.
ik zal der een aantal noemen rond die tijd:

ivanhoe, frija, flambeau, big apple, veronica, gentel, quickly, (fleur), sunny, moby dick, mariska, (pimpernel), christel, browny, jironus, amondi, asmite.

ik weet niet of ze je allemaal kent maar roep anders nog maar een naam

Zazoutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-04 15:45

Bij wel meer maneges is de buitenbak een zwembad hoor Knipoog