Ik heb de paarden zelf altijd van november/december tot april enkel op de paddock (en piste) staan om het gras te sparen. In de andere maanden kon ik 2 grote paarden 10u per dag op het gras zetten en voerde ik voor de nacht nog wat hooi bij.
Ja, de prijs zou dus inderdaad alles doe het zelf moeten zijn aangezien ik er zelf geen paard meer heb staan en er dus ook niet ben. De weide ligt voor mij ook op 15km van huis en de reden dat ik ze zelf niet meer in gebruik heb, is omdat het moeilijker te combineren wordt met mijn werk en sportpaard in pension.
Bij ons in de buurt zit er 1 pensionstalletje met buitenbak voor 195 euro per maand maar al de rest van de stallen ben je minstens 250 per maand kwijt vaak nog exclusief krachtvoer en dan heb je nog een goedkope stalling.
Duhelo
Geplaatst: 14-04-19 09:39
Dan denk ik dat 200 a 300 een nette prijs is (als er 3 paarden op mogen voor 300) 100 euro kale stal waarvan je niet het ganse jaar hooi moet bijgeven lijkt me een nette prijs.
Mij blijven de prijzen verbazen,ik weet dat ik goedkoop ben.Maar ik kom er mee rond.Maar voor 300 euro heb je hier gewoon heel sjieke stallen met binnen en buitenbak en dan woon ik nog in het (dure) gedeelte van antwerpen. Maar je mag natuurlijk altijd vragen wat je wilt en als je geluk hebt vind je altijd een gek die het er voor geeft ook. Bij mijn buren vragen ze 200 euro kale stal en dan moet je alles nog zelf doen en kopen en toch heeft ze ook mensen staan,nooit lang dat dan ook weer niet.