dynamiek schreef:Het rare is een vriendin van mij heeft van dezelfde party gekocht en niks aan de hand, raar he.
Ik heb van dezelfde leverancier hooi, een andere vriendin van mij ook al onze balen komen van het zelfde perceel grond, dus zelfde moment van maaien-schudden enzo. Mijn situatie is vergelijkbaar wat opslag betreft als aan TS, de balen staan open en bloot en zo op de grond. Geen extra bescherming er over heen. Bij mij zijn alle balen goed, mooi droog vrij grof hooi, bij mijn andere vriendin die er al 40 heeft opgevoerd zijn ze ook allemaal goed. De baal die ik hiervoor open had is een kantenbaal geweest, ietsje fijner en een enkel takje er in. Maar evengoed droog net als alle andere balen. Deze leverancier doet erg veel aan onderhoud van het grasland en ook het maaien en schudden doet hij zelf, alleen het persen niet. Ik weet dat hij er veel aan doet en zorgt dat de kanten niet in eventuele schaduw blijven liggen.
Het is erg zuur dat je op deze manier snel door je kostbare voorraad heen gaat. Daar geef je je geld liever niet aan uit.