Te mulle bak, waar doe ik nu handig aan.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Inge_77

Re: Te mulle bak, waar doe ik nu handig aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-19 11:51

Het lijkt erop dat er een oplossing is. De aannemer en de zandhandel zijn vorige week maandag geweest. Beiden waren gelukkig van goede wil. Ze wilden nog 1 ding proberen en anders zouden ze het zand eruit halen en ander zand erin doen. De drainage was al dichtgezet, maar nu hebben ze het van onder vandaan vol met water laten lopen. Daarna is de bak helemaal gesleept. Hij verbeterde gelijk al erg. Vandaag wordt hij helemaal opnieuw waterpas gelegd met behulp van de laser, zodat het water van onderen overal kan komen. Wij zitten langs een vaart dus water pompen is nooit een probleem. Ik heb dit weekend zelfs al kunnen rijden. Misschien ook een tip voor anderen die een maanlandschap hebben zoals ik ook had.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 12:14

Wat een fijn nieuws! water kan de bodem inderdaad ook meer dragend maken..hopelijk is het zo voor altijd op te lossen.

Christina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 12:14

Vraagje aan mensen die tapijtvezels door de toplaag hebben laten mengen. Hebben jullie dat zelf gedaan of een loonwerker laten doen. Hier kost het uitspreiden van de vezels en laten frezen alleen al €1500.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 14:17

Wij hebben het laten doen... Ik weet niet hoeveel het heeft gekost. Het was een totaalprijs incl. andere klussen.