Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AmoorM schreef:Lynn_Nikita schreef:Muts op zodat er niks in je haren komt, overall en laarzen aan en zoveel mogelijk al van te voren klaarzetten
Ik kwam regelmatig met hooi in mijn haren op kantoor aan, of ik vergat mijn normale schoenen en liep op sokken omdat ik anders op klompen moest lopen. Mijn collegaas hebben vaak om mij gelachen
Beste oplossing, op een stal gaan werken, ik rij nu van mijn eigen paarden door naar mijn werk en hoef mij niet meer druk te maken om stro hooi of paardengeur
Haha ik ga voor een carrière switch!! Probleem opgelost...
AmoorM schreef:MarloesHJ schreef:Ik doe voor het werk de paarden voeren en buitenzetten en terwijl ze hun ontbijt opeten vul ik de hooinetten voor ‘s nachts.
Ik trek over mijn gewone kleding een trainingsbroek aan, heb kaplaarzen aan en een aparte jas voor de paarden. Zet de paarden buiten en doe dan soms ook nog de stallen mesten. Vervolgens broek/jas uit, andere schoenen aan en andere jas en naar het werk. Nog nooit commentaar gehad.
In de zomer als het niet modderig is heb ik vaker ook geen trainingsbroek aan en loop ik gewoon in mijn nette broek ‘s ochtends.
Zelfs mesten? Dat vind ik wel veel! Ruikt nooit iemand dat? Kom je altijd wel fris op je werk?
Ik doe morgen m'n goede kleding aan, daarover een joggingsbroek en m'n staljas met m'n stal schoenen. M'n haar maar vast denk ik. Deo, parfum en haarborstel mee. Ik zweet niet heel erg, maar misschien een washandje met zeep ofzo mee? Hopelijk blijf ik dan toch nog helemaal fris en fruitig.
Hooinetten liggen klaar bij stal, die kan ik in de auto gooien als paardjes voer hebben. Alleen dat wordt wel een kliederboel. Daar moet ik nog een oplossing voor zoeken. In 1x lopen met 2 paarden en 2 hooinetten vind ik erg zwaar en dan blijft 't hooi overal plakken.