Van manege naar pensionstal of toch niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: Van manege naar pensionstal of toch niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 10:48

Ik zou heel snel al bij de manege weg gerend zijn..

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 10:49

Wij gaan met pony juist van pensionstal naar een manege. Het is wel zo dat hier dan een aparte binnenbak voor de pensionspaarden is. Heel bewust naar gezocht omdat mijn dochter (net 13) geen leeftijdsgenootjes had om mee te rijden. Maneges in de buurt bij ons is lastig omdat er altijd na schooltijd tot 22u savonds wordt lesgegeven. Wij gaan nu dus 40 min rijden (enkele reis) 8-)

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 11:42

Ik sta op een manege op pensio, maar heb dan weer niks met kinderen, wel zijn er redelijk strenge regels voor ze wat betreft gedrag op het erf.

Bij ons is het perfect geregeld, 2 binnenbakken waarvan eentje 95 % van de tijd vrij is en paarden staan hele week overdag buiten met hooi en water en dit word geregeld.

Bij lessen mag je inrijden zonder problemen, de lesser heeft voorrang, alleen met clinics of wedstrijden kun je pech hebben, maar dat is ruim van te voren bekend en kun je omheen plannen door niet meer te rijden of een buitenrit te maken.

Ik heb mijn paard om op te rijden em als dat zo een gedoe zou zijn, zou ik waarschijnlijk snel verhuizen. Het sociale aspect is leuk, maar voor mij zou het niet de ergenis waard zijn, daar vind ik het ook te duur voor.

Ti_Amo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-19 10:57

Wij zijn onlangs van de manege verhuist naar de pensionstal.
Wat een rust!!!!!!!

Zelfs mijn kids hebben het meer naar hun zin en zijn minder afgeleid, nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt (er zijn hier maar een paar kids) dus geen dag spijt gehad!

Ik zit nog wel in het bestuur van de vereniging op de manege dus kom er nog wel, even een bakkie doen met de mensen die ik wel oprecht mis! Maar fijn dat ik zo veel rust heb, mijn paarden zijn zelf ook rustiger en meer op hun gemak lijkt wel.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 14:25

goede beslissing geweest dus :)