Prijs voor stalling thuis

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 14:57

Wat voor faciliteiten heb je voor poetsen, wassen, opzadelen? Is er een plekje waar je (droog) kan staan of sta je altijd in weer en wind buiten te knoeien?

kellydebie

Re: Prijs voor stalling thuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-19 15:28

Bedankt voor alle reacties! Ben er over uit dat ik het gewoon zo laat als het is. De kudde is prima zo, wil er niks aan veranderen. Ik help haar met een pensionstal zoeken waar de paarden veel buiten komen!

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 15:41

kellydebie schreef:
Bedankt voor alle reacties! Ben er over uit dat ik het gewoon zo laat als het is. De kudde is prima zo, wil er niks aan veranderen. Ik help haar met een pensionstal zoeken waar de paarden veel buiten komen!

Ik denk dat je hier goed aan doet.
Geen irritaties of vreemd volk aan de deur, want stel je vriendin heb niet zoveel tijd meer, en neemt een bijrijder, dan heb je die er ook zomaar weer bij, die neemt ook weer vriendin of ouder mee en zo heb je zomaar je privé kwijt en hoop irritatie voor paar rot centen.
Voor tijdelijk zou het kunnen maar zou het niet voor vast doen.

marjoleinft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 15:57

Gooiske schreef:
kellydebie schreef:

Ik denk dat je hier goed aan doet.
Geen irritaties of vreemd volk aan de deur, want stel je vriendin heb niet zoveel tijd meer, en neemt een bijrijder, dan heb je die er ook zomaar weer bij, die neemt ook weer vriendin of ouder mee en zo heb je zomaar je privé kwijt en hoop irritatie voor paar rot centen.
Voor tijdelijk zou het kunnen maar zou het niet voor vast doen.

Dit dus , Mijn vriendin heeft ook een eigen stukje grond.
We willen graag vriendinnen blijven daarom sta ik niet bij haar op stal.