Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AMieke79 schreef:Iris82 schreef:Zetten de pensioneigenaren jouw paard in de paddock - stapmolen - paddock?
Tegen betaling zet de service je paard of in de molen of in het paddock. Verder regelen we dit onderling om paarden zoveel mogelijk buiten te laten komen. Met 3 stal genootjes die heel toevallig op verschillende tijden komen wordt dit dus afgewisseld. Dit geld enkel voor de winter periode!
@superpony ik laat me niets wijs maken, niet door de fb groep van paard natuurlijk en zeker niet door de mensen van stal. De stal waar ik nu sta, is uit nood. En zeker nooit mijn eerste keus geweest. Maar in amper een week tijd heb ik mijn merrie van een chagrijnige heks zien veranderen in een paard wat relaxed is en vooral niet meer chagrijnig is. Haar gedrag en houding maken dat ik twijfel of mijn droom, paard natuurlijk houden, wel de juiste droom is. Geniet ik nog niet de plek en ruimte heb een gebied in te richten zoals het mijn inziens het beste zou zijn voor mijn paard.