Ervaring met pony aan een pen met ketting ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:32

Omdat wij er meer aan hebben staan dan een shetje Knipoog hebben wij pennen laten maken bij de smid. Net even wat langer, dus geen kans op uittrekken of bij nat land doortrekken.
Een ring eraan, twee wartels, touw eraan, weer twee wartels en vervolgens de halsband. Maak je gemakkelijk zelf!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:35

Ik heb weleens de tip gehad om een tuinslang te kopen in de lengte van het touw waar je het paard mee vast wilt zetten, en de tuinslang in meerdere stukken te snijden. Door deze tuinslang doe je dan het touw, en dan moet het wel heel raar gaan wil je paard in het touw vast komen te zitten met zijn benen of het touw met tuinslang zo om zijn nek te draaien dat hij er niet meer uitkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:38

Cassidy schreef:
Ik heb weleens de tip gehad om een tuinslang te kopen in de lengte van het touw waar je het paard mee vast wilt zetten, en de tuinslang in meerdere stukken te snijden. Door deze tuinslang doe je dan het touw, en dan moet het wel heel raar gaan wil je paard in het touw vast komen te zitten met zijn benen of het touw met tuinslang zo om zijn nek te draaien dat hij er niet meer uitkomt.

Dit is idd een goede oplossing, kan er maar weinig mis gaan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 11:39

Het onthouden waard.......... thanks cassidy!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-04 11:42

Dat is idd helemaal slim, en nou je het zegt, wijhebben op stage ook tuinslang om de touwen heen waar ze tussen vast staan bij het wassen, zodat het touw niet snijdt.
Had het haast zelf kunnen bedenken Knipoog Tong uitsteken

Wartels dat zijn toch van die dingen die blijven draaien zeg maar, ik kan het niet uitleggen maar ik denk dat ik weet wat jullie bedoelen. ( oke ik ben vaag Haha! )