Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ilindra"]
[quote="Sjuimpje"]Cooool paard
[/quote]
Dat moet de Gelderse invloed zijn![]()
[/quote]
Dat zal inderdaad de Goudsmid invloed zijn.
[quote="Ilindra"]
[quote="Sjuimpje schreef:Ohja, ik vergeet te vertellen dat Ozep een paar maanden later zijn mooie zo goed als nieuwe Stubben halster aan gort trok, omdat ik de klep van de trailer omlaag deed

. Lovely schreef:Dat moment met Ozep was ook zo'n "de tijd staat even stil en het slechtste scenario schiet door je hoofd moment", maar Oos was heel koelbloedig, alsof ie er op geoefend had.
) 

Lovely"]
[quote="Cassidy schreef:Met al die verhalen over paarden die met hun voeten ergens in blijven hangen: het valt te trainen dat ze niet gaan vechten en knokken, maar gewoon blijven wachten tot er hulp komt.
.
Anya schreef:Dat is mijn geluk geweest, toen Lanna met haar hoofd in de hooibal vastzat. Deze zat aan het plafond vast met een touw. Op een of andere manier heeft Lanna kans gezien haar giga hoofd toch tussen die spijlen te prutsen (waarschuwing voor die hooibal dus!).
Dan staat ze vast op de poetsplaats maar heb ik haar touw te lang gelaten, dan doet ze haar hoofd naar beneden en dan haar voorbeen over het touw heen en dan haar hoofd weer omhoog. Dan staat ze dus op 3 benen. Dan gaat ze je echt aan staan te kijken van: Help me nou, dit staat niet lekker. Maar ze zal dan ook echt niet in paniek raken ofzo