Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Snooty16 schreef:Ik zou de optie 1 alleen verkiezen voor een paard dat niet gereden wordt, geen hekel heeft aan regen en het niet prettig vindt op stal te staan.
Snooty16 schreef:Ha,Ha Ik denk dat Ts er niet veel mee opschiet. Iedereen heeft er zijn eigen mening over en ieder paard is inderdaad weer anders, maar als ik mijn mening moet geven; Als het een paard is dat gereden wordt dan zou ik zeker voor optie 2 gaan. Als je een erg natte winter krijgt wat zomaar zou kunnen in ons klimaat zit je iedere dag met een groot harig zeiknat dier en kun je dus niet rijden of zit je uren te wachten totdat het beestje is opgedroogd. Ook liggen dan infecties als mok etc. op de loer. Ik zou de optie 1 alleen verkiezen voor een paard dat niet gereden wordt, geen hekel heeft aan regen en het niet prettig vindt op stal te staan.
NenaC schreef:ik zou voor optie 2 gaan. Als de paarden overdag veel naar buiten gaan, kunnen ze prima leven met ´s nachts op stal. optie 1 zou ik alleen doen voor paarden die niet meer of nog niet gereden worden. als je iedere dag met je paardje bezig bent en het regent een keer weken achtereen lijkt mij dat echt niets.