Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Overdag staan ze 5-8 uurtjes op de wei, verder op de paddock met rijbak, schuilstal waar ze onbeperkt hooi krijgen. 's Winters staan ze 's nachts op stal, nu 24/7 buiten met schuilstal.
pmarena schreef:Dan heb je wel iets van zandgrond denk ik? Want op zo'n stukje 4 dieren dat lukt hier op de klei alleen als het droog is, bij het eerste de beste buitje lopen en glijden ze de gaten en geulen er in

Citaat:Overigens leerde ik op school 1 hectare grasland voor 4 paarden om ze jaar rond te voeren...
Selka schreef:Is dat op klei Michelle? Mag ik vragen wat voor zand er in ligt? Gister gekeken bij een PP met M3C zand en het viel mij tegen hoe zwaar het is.
sorry
Onze bak was met het droge weer wel zwaar vond ik, nu het geregend heeft perfect
Dat is tegenwoordig een dekje
connie64 schreef:Delphi..flink investeren door kleigrond.....
nee hoor niet waar, wij hebben een paar ladingen zand laten komen, gratis tegels erop en klaar is je bestraatte paddock...
maar zoals ik het nu lees moet ik naar andere grond verhuizen
Ze kunnen samen of apart staan. Shet en paard gaan prima samen met maar ook naast elkaar, zolang ze elkaar kunnen zien vinden ze het beiden best om met een draadje er tussen te staan (uiteraard hebben ze beide hun eigen karakter..) de verschillende voer behoeftes zijn dus geen probleem.