Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sanowa schreef:Ik ga je volgen, super leuk.
En heel herkenbaar wat partner boer betreft . Hier mag ook niet teveel veranderd worden
beatje schreef:Wilgen planten is simpel.Je haalt ergens snoeihout op steekt een stok in de grond en je hebt vanzelf een boom.
Ik had snoeihout gehaald en zelf een hek gevlochten,die is dus van zelf gaan groeien heb nu een wilgen hekwerk met bladeren er aan
missfalki schreef:beatje schreef:Wilgen planten is simpel.Je haalt ergens snoeihout op steekt een stok in de grond en je hebt vanzelf een boom.
Ik had snoeihout gehaald en zelf een hek gevlochten,die is dus van zelf gaan groeien heb nu een wilgen hekwerk met bladeren er aan
Even door op de beplanting ...
Dat klinkt geweldig, een wilgenhekwerk heb je daar een foto van ... ben heel benieuwd.
Ook leuk al die tips voor beplanting die hier langs komen ... ben zelf ook zoekende
(zie onderschrift) aanvullingen zijn welkom![]()
TS begint nu echt al meer vorm te krijgen, leuk dat ideeën werkelijkheid worden![]()
Groet Karin.
beatje schreef:Wilgen planten is simpel.Je haalt ergens snoeihout op steekt een stok in de grond en je hebt vanzelf een boom.
Foto's plaatsen lukt me niet helaas.Maar het is simpel je neemt een paar grote dikke wilgen takken en plant die in de grond en dan de dunnere takken vlecht je er door.De recht opstaande takken begonnen best snel te takken en te bladeren.Ik denk dat het nu een jaar staat en de takken zijn echte boompjes geworden met een kruin.Ik gok dat het hekwerk een meter of 2 hoog is.De takken had ik bij iemand gehaald die zijn wilgen snoeide.