Hulp gezocht met de juiste vliegenmasker vinden.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 11:22

Nouvel schreef:
Jessix schreef:
:D Die heeft bij mij een week geleefd!

Jij hebt gewoon slopers, zonde van je geld om daar zulke dingen voor aan te schaffen, kun je beter een paar zakken voer voor halen... _O-

Nee gewoon hengsten die spelen als hengsten. :D Bijtspelletjes zijn daarbij favoriet natuurlijk! Ik moet er ook vreselijk om lachen..! Die kap wordt direct opgemerkt en van het hoofd afgerukt. :')

Gelukkig heb ik hier met uitzondering van de laatste paar dagen vrijwel geen vliegen. Dus ik ga inderdaad geen nieuwe meer kopen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 11:24

Hier zijn ze over ‘t algemeen redelijk zuinig met de spullen, alleen die sliertjesfrontriemen daar zijn in no time alle sliertjes van af getrokken in de wei...

maya12333

Re: Hulp gezocht met de juiste vliegenmasker vinden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-18 11:56

Ben bezig met de crusader te bestellen, nu hebben ze de maten een beetje raar verwordt. Arab cob, horse en warmbloed. Hij zit tussen een cob en full in (haflinger met een lang smal hoofd). Meestal valt cob beter uit, maar als ze kleiner uitvallen een full nodig. Welke maat raden jullie aan?

EllyC

Re: Hulp gezocht met de juiste vliegenmasker vinden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 11:58

ik zou ze even bellen anders voor de zekerheid, ze zijn altijd heel behulpzaam.

_Cindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 12:32

Crusader bevalt hier ook erg goed, ook bij 24/7 blijft hij mooi zitten en geen schuurplekken. Mijn pony draagt Arab en heeft halsters Cob op de grootste stand. Als je de maten van de maskers online niet kan vinden wil ik het masker wel opmeten.

maya12333

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-18 12:35

_Cindy schreef:
Crusader bevalt hier ook erg goed, ook bij 24/7 blijft hij mooi zitten en geen schuurplekken. Mijn pony draagt Arab en heeft halsters Cob op de grootste stand. Als je de maten van de maskers online niet kan vinden wil ik het masker wel opmeten.

Heb wel de maattabel kunnen vinden, alleen paard zelf opmeten gaat iets lastiger.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 12:55

Nouvel schreef:
Hier zijn ze over ‘t algemeen redelijk zuinig met de spullen, alleen die sliertjesfrontriemen daar zijn in no time alle sliertjes van af getrokken in de wei...

Ruinen zijn ook wel echt anders in hun spel dan hengsten onderling. Maar dat is wel zo fijn voor jou anders zou je spullen van een ander moeten vergoeden en meestal maakt het je niet erg geliefd onder je stalgenoten. :D

Maar terug on topic. ;)

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 13:53

maya12333 schreef:
Ben bezig met de crusader te bestellen, nu hebben ze de maten een beetje raar verwordt. Arab cob, horse en warmbloed. Hij zit tussen een cob en full in (haflinger met een lang smal hoofd). Meestal valt cob beter uit, maar als ze kleiner uitvallen een full nodig. Welke maat raden jullie aan?

Mijn ruin heeft momenteel ook een Crusader op (normaal een Amigo, maar die moest in de was). Hij heeft nu een maat Warmblood, maar die is hem te ruim. Qua halstermaat zit hij denk ik net als jouw paard tussen cob en full in. Cob is aan de krappe kant, full is mooi ruim. Ik denk dat als ik een nieuwe zou moeten bestellen, ik een maar kleiner zou nemen. De huidige kocht ik tweedehands op de gok. Past wel, maar moet even het klittenband verbouwen.