Wedstrijd rijden en de verplichte kleding

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:05

Fitz: clubtenue bij m'n zusje = zwart jasje & witte broek, officieel tenue dus zoals ook bij de paarden de gewoonte is. Over het zonder plastron rijden is nog geen jurylid gevallen, maar misschien dat ze idd bij de pony's coulanter zijn.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:17

Bij de ponys is vaak het verenigings tenue een trui met een witte blouse eronder. Omdat verengingen hun ouders op kosten willen jagen voor een jasje waar ze zo weer uit groeien.
Trouwens het in het Z (ponys) waarderen ze een jasje wel.

Ik begreep dat de plastron nu VERPLICHT is bij de paarden heeft een stuk van in de Paard & Sport gestaan. Jasjes zijn toch al verplicht bij de paarden de kleur enz ligt aan de vereniging.
Ik heb al enkele keren meegemaakt dat een jury een opmerking maakte op de coupon over de plastron (ook een keer bij mij ik was hem vergeten Verward ).
Helaas heeft de plastron niets met de regelementen van je vereniging te maken. Hier hebben we de laatste keer in de vergadering ook al een discussie over gehad Frusty .
Bij de pony´s hoef je idd geen plastron om wel een bordje met een speld.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 14:22

Citaat:
Op 2001-09-19 23:19, schreef Prisca:
Ik heb pas een keer meegemaakt dat bij de dressuur zomer tenue werd toegestaan. Zelfs toen heb ik met een jasje gereden. Ach die 8 min. ga ikook niet dood van.
Succes met starten Party!!

Ben ik t heeeelemaal mee eens Haha! Niet dat ik zo vaak wedstrijd rijd, (dressuur B) maar ik heb wel altijd gewoon witte coltrui met lange mouwen, jasje, plastron..

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 15:05

Mijn vereniging stelt een blouse met daarover een plastron heen verplicht. Ik heb toen maar een blouse met lange mouwen gekocht, leek me wat practischer. Succes trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 16:11

wij rijden bij ons op de vereniging met een witte broek, zwart jasje, witte blouse en WITTE STROPDAS!!! das pas ouderwets!!! maar wel mooi al zeg ik het zelf. de dressuurruiters hebben liever een plastron maar ons verenigingstenu is nu eenmaal met stropdas. ik vind het wel mooi.

groetjes [naam]

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 20:01

ik heb zelf:

een witte rijbroek...witte handschoentjes,zwart rijjasje daaronder een wit t-shirt speld&plastron en een haar netje Haha!

GRoetjes xxjes marjolein

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-01 20:36

kijk zo zag ik er dus uit op een wedstrijd een jaar geleden Haha!

[img]../upload/271/wedstrijddaisy.jpg[/img]