optie 1: met 2 stallen van 2x4 en 2 van 3x3

optie 2: met 2 stallen van 2x3 en 2 van 3x3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mizora schreef:De originele deuren zijn er in geschetst in geel. Paars zijn nieuwe deuren. De boxen zijn alsnog 9m2, alleen anders van vorm. Wij hebben (bij ons thuis) de stallen nu over twee gebouwen verdeeld (liggen aan elkaar) en ik vind het beduidend minder fijn dan 1 blok, dus ik zou ze zeker aan één kant houden. De wasplaats ligt zo op de hoek omdat op deze manier de kans op doorsijpelen naar de rest van je schuur zo klein mogelijk is.
[ Afbeelding ]
XladyX schreef:Mooi dat laatste ontwerp van zanakuzies! Alleen het hooi in een andere ruimte (die alleen via buitenom bereikt kan worden) lijkt mij onprettig, bv bij slechte weersomstandigheden maar ook met het oog op het netjes houden van het erf ed. Ik maak zo ook even een ontwerp.
Mizora schreef:Hij is op zijn kop, dat besef ik, daarom heb ik de originele deuren er even in geschetst in geel. Paars zijn nieuwe deuren. De boxen zijn alsnog 9m2, alleen anders van vorm. Wij hebben (bij ons thuis) de stallen nu over twee gebouwen verdeeld (liggen aan elkaar) en ik vind het beduidend minder fijn dan 1 blok, dus ik zou ze zeker aan één kant houden. De wasplaats ligt zo op de hoek omdat op deze manier de kans op doorsijpelen naar de rest van je schuur zo klein mogelijk is.
[ [url=m/1ibyox.png]Afbeelding[/url] ]
xxpetraxx schreef:Spoiler:
En nee ik hoef geen commentaar op dat opsluiten slecht is oid…..
Shenavallie schreef:Waarom maak je er geen loopstal van? Voor de pony's veel leuker en meer beweging!
maava schreef:Shenavallie schreef:Waarom maak je er geen loopstal van? Voor de pony's veel leuker en meer beweging!
Dit is ook een leuk idee, als ze goed in kuddeverband kunnen leven en je er een weiland naast hebt. Misschien kan je wat inspiratie halen uit het hitactief topic.![]()
[VSW] [VOLG] project aanleg hit actief
zanakuzies schreef:Meer als dit?
[ [url=m/ePzDJw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jeBnVi.jpg]Afbeelding[/url] ]
zanakuzies schreef:ik zou er wel voor kiezen om schuifdeuren te nemen veel fijner!
Mizora schreef:Hij is op zijn kop, dat besef ik, daarom heb ik de originele deuren er even in geschetst in geel. Paars zijn nieuwe deuren. De boxen zijn alsnog 9m2, alleen anders van vorm. Wij hebben (bij ons thuis) de stallen nu over twee gebouwen verdeeld (liggen aan elkaar) en ik vind het beduidend minder fijn dan 1 blok, dus ik zou ze zeker aan één kant houden. De wasplaats ligt zo op de hoek omdat op deze manier de kans op doorsijpelen naar de rest van je schuur zo klein mogelijk is.
zanakuzies schreef:Mizora schreef:Hij is op zijn kop, dat besef ik, daarom heb ik de originele deuren er even in geschetst in geel. Paars zijn nieuwe deuren. De boxen zijn alsnog 9m2, alleen anders van vorm. Wij hebben (bij ons thuis) de stallen nu over twee gebouwen verdeeld (liggen aan elkaar) en ik vind het beduidend minder fijn dan 1 blok, dus ik zou ze zeker aan één kant houden. De wasplaats ligt zo op de hoek omdat op deze manier de kans op doorsijpelen naar de rest van je schuur zo klein mogelijk is.
Ik heb die van jou even uitgewerkt vind dit wel een goede ook!
[ [url=m/7E4aIr.jpg]Afbeelding[/url] ]