Maandelijkse kosten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MirandaP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 22:47

Bedankt zeg allemaal!
Ik heb de zoekfunctie geprobeerd maar zocht op van alles maar hij vond niet echt iets. Maar dit topic is ook al goed gevuld.

Waarschijnlijk zijn de stallingskosten niks tot erg laag omdat het paardje 24/7 buiten staat (wel met inloopstal). En da's een oudere vrouw die het niet meer gebruikt dus of het is gratis of ze vraagt er wat voor.

Ennuh, wormenkuren, hoefsmid en entingen kan ik zelf maandelijks en jaarlijks wel betalen en het voer voor een pony (die op't land staat) gaat ook nog wel. Alleen 's winters meer bijvoeren dan zomers.

Ennuh, nee, het is een recreatiepony waarmee ik fijn buitenritten kan gaan maken (we wonen op loopafstand van het bos) en 1x in de week les (die kosten waren er dus al, ik zou ook 2x in de maand kunnen i.p.v. 4) en op de manege is zo nu en dan een wedstrijd (max. 4 à 5 in't jaar dus).

Maaruh bedankt allemaal, nu nog zeuren, lieve help Knipoog .

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:11

Vergeet niet de DA kosten he.. pony van een vriendin van mij is voor de 2e keer hoefbevangen, 1e x koste dr geloof ik al rond de 500 euro..

MirandaP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 23:12

Aramat schreef:
Vergeet niet de DA kosten he.. pony van een vriendin van mij is voor de 2e keer hoefbevangen, 1e x koste dr geloof ik al rond de 500 euro..

Ja, staat er bij op't lijstje Knipoog .

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 23:18

ik huur zelf een vrij grote wei..met inloop stal..voor ecvht HEEL weinig geld..
komt natuurlijk wel 7 euro aan brokken op een maand bij..en hooi ongeveer 3 pakken in de maand..
en dan natuurlijk wormen kuur...
entingen..en bekappen...
maar al met al..ben ik toch goedkoop uit Haha!