Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tulandro schreef:Klinkt inderdaad niet als een fijne stal.
Hier in de omgeving is stalling echt verschrikkelijk. Alleen al een reden om geen nieuw paard te nemen.
Orchidee14 schreef:Tulandro schreef:Klinkt inderdaad niet als een fijne stal.
Hier in de omgeving is stalling echt verschrikkelijk. Alleen al een reden om geen nieuw paard te nemen.
Eigenlijk best triest toch? Dat er nog zo met paarden wordt omgegaan in deze tijd. Of juist in deze tijd? Steeds meer mensen zien een paard als melkkoe.
). Eigenlijk net te ver van huis. En bak 9 van de 10 keer te zwaar om te rijden, dus moest je dan naar de rijvereniging op 15 minuten stappen langs de weg. Maar daar was de bak vaak bezet. Was er ineens men wedstrijd terwijl de rijdende leden van niets wisten bijvoorbeeld. Nu vol pension, binnen en buitenbaan (die bijna altijd te rijden is, alleen nu met vorst even niet) en hele goede zorgen voor ons paard. Staan er nu al 11 jaar en willen er echt niet meer weg. Dayanaera schreef:Dat is ook het enige hoor. We hebben geen Poetsplaats, geen wc, geen bak en dat soort dingen.
Zou ook echt niet meer willen dat iemand anders bepaalt wat ik voer en hoeveel. Veel stallen voeren toch een standaard brok - wat trouwens echt heel logisch is - en ik heb liever een eigen menu. Volpension had ook z'n voordelen, nu moet ik twee keer per dag op en neer. Maar het weegt zo op tegen de rust die ik ervoor terug krijg. Als ik nu een bult hooi extra geef is er niemand die er commentaar op geeft, zo fijn.
)Orchidee14 schreef:
Maar hier is dat ook hoor, zat pensionstallen waar ze niet buiten komen helaas. Als ik geen stal kon vinden waar ze buiten komen nam ik geen paard meer. Maar om die redenen die jij nu noemt sta ik lekker op mezelf

Hij sloopte veel, en ook zichzelf... en ze zagen er altijd de humor van in, vonden hem nooit irritant 

)