Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stef schreef:heeft hij NSPS of NMPRS papier? (gok het 1e)
) haha zal raar staan te kijken als t een jongen word , maar dan nog jongetjes kunnen ook paardrijden kijk maar naar mijn vriend
..
Debo"]
[quote="stef schreef:heeft hij NSPS of NMPRS papier? (gok het 1e)
) haha zal raar staan te kijken als t een jongen word , maar dan nog jongetjes kunnen ook paardrijden kijk maar naar mijn vriend
..

..
) ach fok gewoon een weitje vol hahahaa owjé mijn fantasie slaat weer op hol

.
) oud genoeg is, weet je meer. Je kindje kan toch niet eerder intensief gaan rijden voor hij/zij 6 is. Dennis schreef:Idd, kijk eerst maar hoe hij uit groeit. En daarna dan je nog wel beslissen. Castreren is iig de weg van de minste weerstand. Maar een leuke bruine hengst is ook wel weer apart omdat je ze niet zo veel zie.
Ik zou het dus wel weten. Als hij goedgekeurd word, en Dennis volgend jaar een merrie veulen krijgt, heb je over 4 jaar een merrie voor hem.
Sonja schreef:Volgens mij idd een klassiek geval van het mooiste paard ter wereld in de ogen van eigen baasje (en terecht hoor, begrijp me niet verkeerd!) maar ik zie er echt niks exclusiefs/bijzonders aan....
hihi , nee bijzonder is ie niet echt maar ik vind m knap
, hij is verder heel netjes gebouwd , alles klopt in verhouding ( hij is pas 1,5 dus hopen dat t zo blijft haha ) en voldoet aan de "eisen' van een shetlander...