Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Het is haarHet ergste wat er kan gebeuren is dat er een pluk manen uit je paard verdwijnt.
Of heb ik het enige paard wat gewoon een ruk geeft als hij ergens met een vlechtje in ZOU komen vast te zitten? Iemand heeft 'm wel eens aangetroffen met een paal op sleeptouw. Had hij geschuurd aan een paal met hooinet en was het hooinet aan de sluiting van de deken blijven zittenZullen we alle dekens ook maar verbieden dan?
Gentlegiant schreef:Met een tak achter een vlechtje blijven hangen en zelf niet loskomen lijkt me overigens ook vrij stug geloof me maar ...
Lukasje schreef:Gentlegiant schreef:Met een tak achter een vlechtje blijven hangen en zelf niet loskomen lijkt me overigens ook vrij stug geloof me maar ...
Beweer jij dan dat ik lieg??
Zou kunnen dat je niet goed gelezen hebt of ik het niet goed uitgelegd maar mijn paard is wel degelijk met een tak van zijn HOEFIJZER (ja zo noemt dat, "tak") in zijn HENGSTENvlecht (niet vlechtje) blijven vasthangen en heeft zich erg geblesseerd.
Wel jammer dat ik mijn ervaring deel, anderen probeer te wijzen op het mogelijke gevaar en dit zo in twijfel, zelfs belachelijke getrokken wordt.
(Niet op jou bedoeld hoor TS!)
Lukasje schreef:Koper schreef:Ik heb het wel gelezen maar ik vind het nogal overdreven. Die van mij zou me dan komen begroeten met een hoefijzer in z'n manen ofzo. ALS hij ijzers zou hebben.
Slechte smid dan, of allicht heb jij natuurlijk een uitzonderlijk paard