Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charaz schreef:Peelie, zoals jouw haf waren mijn dame haar manen vroeger ook, ze is nu 20 jaar dus wellicht heeft het ook met de leeftijd te maken dat het minder wordt.
Janouk, haar manen zijn nu zo lang als de jouw en ik heb het idee dat ze nu niet langer worden.
marije1109 schreef:Misschien een stomme vraag maar waarom zo lang laten groeien als je het vervolgens altijd in een vlecht doet en alleen af en toe voor de foto los doet?
Vindt het paard dat wel prettig?
Bedoel dit niet vervelend trouwens.
Charaz schreef:Peelie, zoals jouw haf waren mijn dame haar manen vroeger ook, ze is nu 20 jaar dus wellicht heeft het ook met de leeftijd te maken dat het minder wordt.
Janouk, haar manen zijn nu zo lang als de jouw en ik heb het idee dat ze nu niet langer worden.
Peelie schreef:Super pony, dat is natuurlijk nogal een andere situatie als een paard vermagerd is geweest of een paard wat altijd meer dan genoeg te eten heeft gehad.
marije1109 schreef:Misschien een stomme vraag maar waarom zo lang laten groeien als je het vervolgens altijd in een vlecht doet en alleen af en toe voor de foto los doet?
Vindt het paard dat wel prettig?
Bedoel dit niet vervelend trouwens.
dresjoepie schreef:Ik wil als tip nog mee geven om ze niet met stiekjes te vlechten Maar het vast te zetten met van die stoffen stiekjes voor mensen (met die felle kleuren) Door de elastiekjes breken de punten makkelijk af!