Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DreamGuide schreef:Het gooi (eemnes) :
Ik sta halfpension, 's zomers overdag op de weide, 's winters worden ze 2 uur buiten gezet (ik zet zelf extra buiten hoor). 4x per dag wordt er ruwvoer gegeven wat je zelf klaar moet zetten + bakjes met krachtvoer. Zelf uitmesten. Stal met buitenluik
Binnenbank, grote buitenplaat, springtuin, 2x longeercirkel en trailerstalling. (is ook nog een stapmolen en trainingsmolen maar dat is bijbetalen. Vlas en/of hooi zijn ook bijbetalen. Standaard is stro en voordroogkuil).
Hiervoor betaal ik volgens mij 420 euro per maand.
is een grote pensionstal, ruimte voor ruim 100 paarden dacht ik.
beatje schreef:DreamGuide schreef:Het gooi (eemnes) :
Ik sta halfpension, 's zomers overdag op de weide, 's winters worden ze 2 uur buiten gezet (ik zet zelf extra buiten hoor). 4x per dag wordt er ruwvoer gegeven wat je zelf klaar moet zetten + bakjes met krachtvoer. Zelf uitmesten. Stal met buitenluik
Binnenbank, grote buitenplaat, springtuin, 2x longeercirkel en trailerstalling. (is ook nog een stapmolen en trainingsmolen maar dat is bijbetalen. Vlas en/of hooi zijn ook bijbetalen. Standaard is stro en voordroogkuil).
Hiervoor betaal ik volgens mij 420 euro per maand.
is een grote pensionstal, ruimte voor ruim 100 paarden dacht ik.
Zo dat is geld.Dan moet je nog van alles zelf doen ?En zit je krachtvoer er wel bij in of ook niet?
MVasbo schreef:520€ all in. En dan wil je niet weten hoe kort mijn paard buiten kom.... omgeving haarlem
Melewel94 schreef:Waar mijn bijrijdpaard staat wordt 245 betaald.
Binnen+buitenbak, onbeperkt ruwvoer, standaard Bork, poetsplaats met warm water, binnen en buiten zetten, uitmesten, staan ongeveer van 8-10u sochtens tot 4-6u savonds buiten, afhankelijk van het weer, zadelkast, warm/koud drinken ter beschikking voor de klanten