Wie vult aan? Stallenjacht omg. Den Haag

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:19

PARDON?

stal de hooipolder heeft helemaal geen donkere stallen voor pensiongasten!!(hun eigen paarden staan wel wat donkerder)

je hebt ponyboxen en paardenboxen,ventilatie,raam,goede verlichting,eb en vloed buitenbak,veel weide,4 of 5 x per dag voer,goed stro,spuitplaats met WARM en koud water,stapmachine.

simpele kantine,grote eigen kast,heel gezellig ,niet te druk.
zeer sympathieke eigenaar die niet zeurt en wel voor je klaarstaat!

de stallen zijn gebouwd in een voormalige varkensstal,de stallen zijn er in twee maten en van goed en veilig materiaal,de gang is wel smaller dan bij andere stallen maar nooit voor problemen gezorgt.de paarden kunnen hun hoofden over de staldeur kwijt en er zijn stallen met een raam om naar buiten te kijken en die geven ruimschoots buitenlicht de gangen door .

er zijn geen kinderen met eigen ponys.

en de prijzen zijn prima voor de kwaliteit die gegeven wordt.

perlee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:22

Bij de hooipolder hebben ze wel van die grote afzuigers op het dak van de stallen staan die vreselijk herrie maken mijn paard heeft daaronder gestaan en raakte er echt overspannen van.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:23

Ik mis de statenhoeve nog in jullie rijtje, al is het alleen maar voor een mini boktmeetingals je toch in de buurt bent, hihii

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:48

sorry, maar de hooipolder zou ik persoonlijk niet willen staan.

Stal midden delfland is een erg leuke stal, maarre, jullie pikken toch niet mijn box in he Knipoog

website is www.stalmiddendelfland.nl

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:29

Arckelhoeve heeft geen weidegang

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:38

stal Verboon misschien, hebben ze ook heel wat weiland.. en er zitten heel wat kleine pensionstalletjes in Nootdorp.

en Stal middendelfland is OK dan! natuurlijk!!

helga

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 09:37

en de stal van nico staat ook niet in het rijtje. fijne ruime boxen met eigen uitloop. buitenbak voor de deur. zodra het weer het toelaat mogen ze naar buiten zolang ze willen.

eigen hooizolder, genoeg ruimte om je spullen op te slaan. het is in maasland, plusminus rond de 100 euro per maand en heel gezellig en een mooie omgeving

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:56

Tessebes"]
[quote="Carolinef schreef:
Ga s kijken in Monster! ik heb altijd gestaand bij fam de Bruijn aan de haagweg 129, vlak bij t strand, duinen, iepenburg etc daarnaast is nog n stal met binnebak maar weet niet hoe ie heet. Monster is erg leuk met hele mooie uitrijmogelijkheden.

Die stal met binnenbak is volgens mij de Paardenhoeve of zo. Die hebben iig geen weidegang. Fam. de Bruijn wel?
[/quote]

nee fam de Bruijn heeft geen weidegang maar wij plaatsen onze paardjes altijd in de wei die hoort bij de boerderij die achter dat western gebeuren ligt, hoe heet t ook al weer? is klein ritje door de bossen/zandpaden en dan ben je er zo, ook mogelijkehid om je spullen te bewaren en toch n ritje te maken, dus mogelijkheden zat.
als je tel nr wilt van de bruijn, kan je t of opzoeken of me even pb-en!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:03

perlee schreef:
Bij de hooipolder hebben ze wel van die grote afzuigers op het dak van de stallen staan die vreselijk herrie maken mijn paard heeft daaronder gestaan en raakte er echt overspannen van.

Er zitten nu andere afzuigers in. Mijn paard staat ook op de Hooipolder en staat precies onder een afzuiger. Maakt echt geen herrie hoor!!! En ze heeft wel lekker frisse lucht. De buitenbak is altijd goed, vind ik ook een voordeel.
Als jullie zaterdag langskomen kunnen we misschien wel meeten. Ik ben s'middags na 14.00 u op stal. Kijk even naar die leuke schimmel die in een paardenbox in de ponygang staat.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:29

Anique_Vaandrig schreef:

Kan je dit misschien ook onderbouwen?

leonci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:45

Maya de hoog, maar die is ook best duur in sgravenzande, arckelhoeve maar heeft ook geen land, en Kim stables in wateringen, mijn vriendin heeft een stalletje in Kwintsheul, met paddock aan de stal en land en buitenbak als je meer wilt weten pb je me maar. Arend van winden in schipluiden, stal de krekel of is dat allemaal beetje ver weg, of van dorp in schipluiden

Emeandor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:48

Mijn bijrijdpaard staat op stal Meyvliet. Ik kom daar nog niet zo lang, maar ik vind het wel een prettige stal. Er staan heel veel paarden, maar het is er toch nooit echt druk. En het allergrootste voordeel vind ik toch wel de binnenbak. Buitenbak is ook erg goed, behalve als het ontzettend veel geregend heeft. En ze kunnen in de zomer dus lekker buiten staan, kost alleen wel iets meer dan. Doeiii

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:50

Is Danielle Blok daar nog?

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:09

Verder nog Berestein (maar is ook duur en geen weidegang) of de Elzenberg. Wel weidegang, binnen- en buitenbak en trainingsmolen. Ik weet alleen de prijs niet exact, maar die zal ook wel tussen de 250 en 300 euro liggen.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 17:33

Coby10 schreef:
Verder nog Berestein (maar is ook duur en geen weidegang) of de Elzenberg. Wel weidegang, binnen- en buitenbak en trainingsmolen. Ik weet alleen de prijs niet exact, maar die zal ook wel tussen de 250 en 300 euro liggen.

Berestein zit boven de 300 euro. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:04

Twinklebel"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:

Kan je dit misschien ook onderbouwen?
[/quote]

Ik vind het er persoonlijk veeeel te donker en de gangen zijn veel te smal, vind het doodeng om daar met een paard doorheen te lopen. Ook vind ik de sfeer er niet zo leuk, ik hoorde iedereen over iedereen roddelen en dat vond ik erg jammer.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:18

casanova schreef:
PARDON?

stal de hooipolder heeft helemaal geen donkere stallen voor pensiongasten!!

ben er vandaag even met Anique_vaandrig geweest, maar echt licht en ruim vond ik de stallen niet Scheve mond
en volgensmij moet je geen claustrofobie hebben met die smalle gangetjes Knipoog
is misschien een kwestie van wennen hoor.. maar ik zou m'n pony er denk ik niet graag hebben staan!

de bak vond ik er trouwens wel erg goed uitzien!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:40

Anique_Vaandrig schreef:
Ook vind ik de sfeer er niet zo leuk, ik hoorde iedereen over iedereen roddelen en dat vond ik erg jammer.

Ach, de sfeer is hoe je het zelf maakt, en een stal waar niet geroddeld wordt moet ik nog vinden (wil niet zeggen dat ik zelf onschuldig ben).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:48

Twinklebel"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:
Ook vind ik de sfeer er niet zo leuk, ik hoorde iedereen over iedereen roddelen en dat vond ik erg jammer.

Ach, de sfeer is hoe je het zelf maakt, en een stal waar niet geroddeld wordt moet ik nog vinden (wil niet zeggen dat ik zelf onschuldig ben).
[/quote]

een stal waar veel geroddeld word vind ik geen leuke sfeer hebben. daar doe ik dan zelf niet aan mee, maar bepaald wel de sfeer waar ik in rondloop!
en natuurlijk wordt er op iedere stal wel geroddeld, je hebt mij niet horen zeggen dat dat niet zo is, maar op sommige stallen is het minder dan op andere stallen en daar vind ik dat er teveel geroddeld wordt.

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:22

www.stalindelft.nl

Heerlijk zou niet meer ergens anders willen staan. De sfeer is goed. Leuke mensen. En de paarden staan er goed bij. DElftse hout dichtbij en een buitenbak die vorige week is vernieuwd. Nieuwe bodem en drainagesysteem gemaakt.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:46

Hé promptertje, volgens mij ben ik in jouw stal eens wezen kijken voor een bijrijdpaard. Is dat niet de 1e boerderij vanaf de doorgaande weg Zoetermeer/Leiden? Volgens mij was de boer/eigenaar nog bezig met wat stallen erbij te bouwen.
In Zoetermeer aan de Voorweg zit ook een heel goede pensionstal, in de tijd dat ik daar kwam (nu 3 jaar geleden) kostte een paard rond de 400 gulden(!). Met kleine binnenbak, weidegang, buitenbak en aan verschillende kanten grenzend aan recreatiegebied met ruiterpaden. De eigenaar heet De Mol. Stalling was volpension en echt keurig.
In die buurt zitten wel meer kleine pensionstallen maar de meeste hebben geen binnenbak.

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:02

leonci schreef:
Maya de hoog, maar die is ook best duur in sgravenzande, arckelhoeve maar heeft ook geen land, en Kim stables in wateringen, mijn vriendin heeft een stalletje in Kwintsheul, met paddock aan de stal en land en buitenbak als je meer wilt weten pb je me maar. Arend van winden in schipluiden, stal de krekel of is dat allemaal beetje ver weg, of van dorp in schipluiden

Het heet niet Kim stables maar K stables, en ik sta daar tot volle tevredenheid. (alleen als het zo hard regent als vandaag wordt je erg nat.....)

leonci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 12:23

o sorry, ik dacht het maar nu ik er meer over nadenkt heet ze zelf ook anders, ben er 1x langs gefietst en zag er erg mooi uit.

XxXLienkeXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 12:43

nou tegenwoordig hebben weinig maneges land. En als ze land hebben heb je weer geen degelijke bak. zo heeft alles wel iets.