Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tessebes"]
[quote="Carolinef schreef:Ga s kijken in Monster! ik heb altijd gestaand bij fam de Bruijn aan de haagweg 129, vlak bij t strand, duinen, iepenburg etc daarnaast is nog n stal met binnebak maar weet niet hoe ie heet. Monster is erg leuk met hele mooie uitrijmogelijkheden.
perlee schreef:Bij de hooipolder hebben ze wel van die grote afzuigers op het dak van de stallen staan die vreselijk herrie maken mijn paard heeft daaronder gestaan en raakte er echt overspannen van.
Twinklebel"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:sorry, maar de hooipolder zou ik persoonlijk niet willen staan.
casanova schreef:PARDON?
stal de hooipolder heeft helemaal geen donkere stallen voor pensiongasten!!
Twinklebel"]
[quote="Anique_Vaandrig schreef:Ook vind ik de sfeer er niet zo leuk, ik hoorde iedereen over iedereen roddelen en dat vond ik erg jammer.
leonci schreef:Maya de hoog, maar die is ook best duur in sgravenzande, arckelhoeve maar heeft ook geen land, en Kim stables in wateringen, mijn vriendin heeft een stalletje in Kwintsheul, met paddock aan de stal en land en buitenbak als je meer wilt weten pb je me maar. Arend van winden in schipluiden, stal de krekel of is dat allemaal beetje ver weg, of van dorp in schipluiden