Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petra8 schreef:Bedankt weer voor alle reacties! Shet staat nu redelijk rustig in stal, als hij ons hoort dan hinnikt hij wel maar de paniek is gelukkig weg. We gaan om de 3 kwartier bij hem kijken en geven hem dan veel aadacht. Morgen ga ik ale opties voor een vriendje bekijken.
We voelen ons ontzetend rot over het overlijden van ons paard maar ik ben wel blij dat ik zo nuchter was om op een gegeven moment aan de dierenarts te vragen of de opties de ze nog noemde of ze die voor het paard of voor mij zou doen. Ik heb het juiste gedaan en mijn paard onnodig verder lijden bespaard, daar ben ik blij mee maar wat doet mijn hart pijn....
petra8 schreef:De shet is de nacht rustig doorgekomen. Ik ben zelf nu helemaal kapot en zit er al de hele dag zwaar door heen waardoor ik vandaag geen dingen heb kunnen ondernemen om een vriendje te regelen. De shet is flink aan het ijsberen en hinniken in de buurt van waar het paard ligt. Zal dat morgen als de Rendac geweest is minder worden of hoort dat gewoon bij zijn manier van rouwen?
knollentuin schreef:Mijn ervaring is dat 't ophoudt als rendac geweest is, twee x meegemaakt 2x was 't klaar toen rendac geweest was mijn paard heeft 't wel gezien dat paard weggehaald werd