Voorkeur: binnen of buitenstal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Voorkeur: binnen of buitenstal?

binnenstal
21 (29%)
buitenstal
42 (59%)
anders nl.:
8 (11%)

Totaal aantal stemmen: 71

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 16:40

Ik heb ook gestemd voor een buitenstal. Heerlijk met neus naar buiten hangen en lekker rond kijken!

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:07

Ik heb anders gestemd, mijn paard staat sinds twee jaar op 't land met een loopstal. Daarvoor stond ze in een binnenstal en overdag buiten, maar ik zou niet meer terug willen. Ze staat samen met twee andere paarden dus altijd contact met andere paarden. En geen van onze paarden is ooit ziek of verkouden. Alleen als het slecht weer is heb je een soort moddermonster als je wil gaan rijden en ik moet natuurlijk wel rekening houden met de dikkere vacht. Maar ik denk niet dat mijn paard nog terug zou willen naar een box.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 17:26

Buitenstal, beter voor de luchtwegen al die frisse lucht. Ik heb vaak het idee dat de bacterien en virussen in een binnenstal toch veel meer de kans krijgen om te ontwikkelen met al die paarden op elkaar.
Bij ons gaan de bovenluiken 's nachts dicht als het vriest dus hebben we geen last van bevroren waterbakken.
Poetsen doe ik op de poetsplaats Knipoog