Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirim schreef:Voer onder de €8,00 ?
Zooooo....dat zal kwalitatief goed voer zijn!
Het ligt niet helemaal in mijn aard om zo te zeiken, maar misschien moet je je toch wat meer verdiepen in voer.
Als het zo goedkoop moet zijn dan is het misschien een optie om enkel vitaminebrokjes te geven .
Marstall force bevoordeeld. Dan ben je goedkoop uit en voer je ook nog heel gezond.
Voor €8,00 is er geen hoogwaardig voer...dat bestaat gewoon niet.
madamX schreef:Eens met mirim.... Geen enkel voer of ander product wordt gratis geleverd (ook bizar om uberhaubt te denken dat zoiets kan...). Partijen die beweren dat er geen verzendkosten zijn liegen; dit hebben ze nl al in de prijs van het voer verstopt.
Is het je allemaal te duur dan kan je beter het paard wegdoen of.... zelf ophalen als jij denkt dat jij wel gratis kan rijden (misschien te paard iets halen?)
manonutjuh schreef:mirim schreef:Voer onder de €8,00 ?
Het ligt niet helemaal in mijn aard om zo te zeiken, maar misschien moet je je toch wat meer verdiepen in voer.
Als het zo goedkoop moet zijn dan is het misschien een optie om enkel vitaminebrokjes te geven .
Marstall force bevoordeeld. Dan ben je goedkoop uit en voer je ook nog heel gezond.
Langwerden heeft gewoon prima brok hoor!
mirim schreef:Voer onder de €8,00 ?
mvdende schreef:Ik geloof gelezen te hebben dat de ts het voer doneert. Dit voer zal waarschijnlijk terecht komen bij paarden die überhaupt blij mogen zijn dat er iets te eten is! Dan snap ik wel dat de ts geen cavalor of ander kwalitatief goed, maar duur voer gaat kopen.
8nnemiek schreef:Heb je al bij voerhandel Wortelen geïnformeerd?
Ik weet niet waar het voer heen gaat natuurlijk, maar is het anders geen beter idee om hooi te doneren ipv brok? De meeste paarden hebben veel meer aan hooi dan aan brok, bij koudbloeden kan brok zelfs erg schadelijk zijn, en hooi wordt meestal wel gratis geleverd.
8nnemiek schreef:In Koningsbosch zit voerhandel Wortelen, die hebben enorm veel soorten voer, niet te duur, en niet zo ver bij Heerlen vandaan. Ik haal er zelf ook altijd mijn voer.
http://wr-voerwortelen.nl