Gezocht, hufterproef bakje met deksel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: Gezocht, hufterproef bakje met deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 21:26

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 23:13

senna21 schreef:
Mij lijkt één groter formaat ton per dag veel handiger. Dan kan de stalhouder 3x per dag 3 scheppen voer verdelen. Zo'n grote ton is gemakkelijker af te sluiten en er slingeren dan geen losse tonnetjes door het gangpad e.d.

Dan ken jij mijn stalhouder nog niet.... en 3 scheppen voer verdelen is niet handig. Paard krijgt 3 soorten voer en olie doorelkaar. Dat kun je niet vantevoren mengen. Ik heb ook geen plek voor mn stal om een grote ton neer te zetten. Dan kunnen er twee staldeuren niet open. Ik heb een hoekstal.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 23:14

Fennadev schreef:
Je mag degene die bij mij leeg in het hok staat wel hebben, maar het is wel een redelijk groot formaat tonnetje(kan 4 kg in).
http://www.jansenspeciaalvoeders.nl/med ... 7923_2.png

Dat is lief van je. Ik heb nu juist die verf emmertjes gehaald , even kijken of dat werkt.

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:18

Ik zie dat je al een oplossing hebt, maar misschien voor iemand anders. Op zeilboten nemen ze vaak kleine waterdichte tonnetjes mee voor kostbare eigendommen. Die zijn echt onwijs hufterproof want je mobiele telefoon moet er in droog blijven als die ton overboord slaat of de boot omslaat. Google op zeiltonnetje, ze zijn er in heel veel verschillende maten.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-17 23:19

Die had ik al gevonden inderdaad.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:27

Wij hebben emmertjes (5l) van bij de frituur/traiteur. Je hebt 2 soorten: van dunwandig gekleurd hard plastic en dikwandig onbedrukt plastic. Deze laatste vallen onwijs vaak en zijn niet makkelijk te openen (ik vloek er vaak op). Maar ze zijn stevig en gaan nooit open aks er een paard ontsnapt en ermee voetbalt.