Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mies schreef:Bedankt allemaal. Ik ga haar dus meer hooi voeren. Vanaf 1 januari word ze verplaatst naar een luxe pensionstal waar ze sowieso constant hooi zal krijgen. Wel staat ze daar nog langer op stal omdat ze daar tijdens de wintermaanden geen weidegang hebben. Door de oude eigenaar is ze wel eens op zaagsel gezet en dat at ze dus ook op .. Ik ga het even in de gaten houden op de nieuwe stal en haar natuurlijk zoveel mogelijk beweging geven en misschien nog wat tegen verveling? Liksteen? Bal?
Mies schreef:Bedankt allemaal. Ik ga haar dus meer hooi voeren. Vanaf 1 januari word ze verplaatst naar een luxe pensionstal waar ze sowieso constant hooi zal krijgen. Wel staat ze daar nog langer op stal omdat ze daar tijdens de wintermaanden geen weidegang hebben. Door de oude eigenaar is ze wel eens op zaagsel gezet en dat at ze dus ook op .. Ik ga het even in de gaten houden op de nieuwe stal en haar natuurlijk zoveel mogelijk beweging geven en misschien nog wat tegen verveling? Liksteen? Bal?
Valerie_91 schreef:Misschien een domme vraag, maar waarom geef je een hooinet? Kan je het hooi niet op de grond leggen. Ik ben zelf geen voorstander van hooinetten. Als paarden van een hooinet eten vind ik dit een onnatuurlijke houding voor hen, plus dat getrek en gesleur is naar mijn inziens niet goed voor de rug/nek. Paarden zijn gemaakt om van de grond af te eten en je hooi in een hooinet geven vind ik persoonlijk niet natuurlijk.
Eet ze misschien niet graag uit een hooinet? Dan denk ik aan te moeilijk, te kleine mazen,...
Eet ze evengoed haar stro op als je het hooi op een berg in de stal gooit?
NinaCharlie schreef:Mies schreef:Bedankt allemaal. Ik ga haar dus meer hooi voeren. Vanaf 1 januari word ze verplaatst naar een luxe pensionstal waar ze sowieso constant hooi zal krijgen. Wel staat ze daar nog langer op stal omdat ze daar tijdens de wintermaanden geen weidegang hebben. Door de oude eigenaar is ze wel eens op zaagsel gezet en dat at ze dus ook op .. Ik ga het even in de gaten houden op de nieuwe stal en haar natuurlijk zoveel mogelijk beweging geven en misschien nog wat tegen verveling? Liksteen? Bal?
Nog langer dan 18 uur? Jemig.
Mies schreef:Tja dat is toch vrij normaal? Zijn genoeg paarden die toch op stal staan? Manege’s? Pensionstallen in Nederland?
Mies schreef:Mies schreef:Bedankt allemaal. Ik ga haar dus meer hooi voeren. Vanaf 1 januari word ze verplaatst naar een luxe pensionstal waar ze sowieso constant hooi zal krijgen. Wel staat ze daar nog langer op stal omdat ze daar tijdens de wintermaanden geen weidegang hebben. Door de oude eigenaar is ze wel eens op zaagsel gezet en dat at ze dus ook op .. Ik ga het even in de gaten houden op de nieuwe stal en haar natuurlijk zoveel mogelijk beweging geven en misschien nog wat tegen verveling? Liksteen? Bal?
Nog langer dan 18 uur? Jemig.