Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zwaar koudbloed, vierkant op ijzers destijds en nogal lomp, niemand had iets gehoord.
Christiene schreef:Ik woon bij de stallen maar ik slaap s nachts met erge herrie word ik wel wakker maar als iemand kwaad wil en stil is.. grote kans dat ik niks hoor tenzij beide buren de honden buiten hebben die slaan beide aan als er wat op de weg loopt of fietst.
Ik ben wel eens gaan kijken beide keren waren het pension klanten.. een na twaalf uur . en een om elf uur paard was verkocht.. als ze even zegt dat er een trailer komt.. sindsdien hebben we soort van sluitingstijd of men moet het even melden.
verder horen er bij de stallen 2 huizen, in een van de huizen woont een man en in het andere huis woont zijn zoon met vrouw en kinderen. Die houden wel een oogje in het zeil. Verder zijn er 2 honden die blaffen als er onbekenden zijn. Nu heb ik het overdag. Ik heb geen idee hoeveel de mensen horen als zij in huis zijn en 's nachts zijn de honden binnen, heb ik zelf nooit horen blaffen als ik 's avonds laat nog op stal kom.
Ze stonden kilometers verderop in de stad bij de cafetaria. Gras te vreten op een perkje van een paar vierkante meter...
Toch waren ze letterlijk door het draad gegaan, geschrokken van iets? We weten nog steeds niet hoe het kon gebeuren. Maar weg waren ze wel.
Niks van gemerkt.
Chasey schreef:Nou ja, wij hebben de paarden aan huis. Maar toen ineens de politie voor de deur stond midden in de nacht met de vraag of wij twee pony's hadden schrokken we ons rot.Ze stonden kilometers verderop in de stad bij de cafetaria. Gras te vreten op een perkje van een paar vierkante meter...
Onze Duitse Herder heeft niks laten horen, die zal ook wel in dromenland hebben gelegen. En wij hebben ook niks gehoord.Toch waren ze letterlijk door het draad gegaan, geschrokken van iets? We weten nog steeds niet hoe het kon gebeuren. Maar weg waren ze wel.
Niks van gemerkt.
.. hoe wist de politie dat ze van jullie waren dan?
En toen zei een van de buren waar ze uiteindelijk moesten zijn. Bleek dat ze al een uur bezig waren met de eigenaar zoeken.
Chasey schreef:@ Felien_kyra, Die hadden de hele straat al wakker gebeld![]()
En toen zei een van de buren waar ze uiteindelijk moesten zijn. Bleek dat ze al een uur bezig waren met de eigenaar zoeken.
![]()
![]()
Achteraf kunnen we er om lachen, maar had ook goed fout kunnen gaan. Gelukkig was het een nacht van zaterdag op zondag, lekker rustig op straat!
Nou gelukkig is het inderdaad goed afgelopen!
Chasey schreef:Nou ja, wij hebben de paarden aan huis. Maar toen ineens de politie voor de deur stond midden in de nacht met de vraag of wij twee pony's hadden schrokken we ons rot.Ze stonden kilometers verderop in de stad bij de cafetaria. Gras te vreten op een perkje van een paar vierkante meter...
Onze Duitse Herder heeft niks laten horen, die zal ook wel in dromenland hebben gelegen. En wij hebben ook niks gehoord.Toch waren ze letterlijk door het draad gegaan, geschrokken van iets? We weten nog steeds niet hoe het kon gebeuren. Maar weg waren ze wel.
Niks van gemerkt.
en krijgen dan lang niet alles meer mee. 
als je 's nachts ligt te slapen en ze komen je terrein op weet je het ook niet. Of als je even naar de winkel bent.