Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KPet schreef:tengeltje11 schreef:
Ik zal even kijken of ik vandaag een foto kan maken, maar nee, het zijn ijzeren roosters met hele dunne latjes.
KPet schreef:Nu ben ik misschien heel naïef, maar waarom is dat een probleem? Het gaat immers in grote betonnen bakken. Het kan geen kant op, komt niet in de buurt van grondwater. Ik snap ook wel dat je niet zomaar vanalles in de grond kan stoppen, maar dat doen we niet. Er ligt een dikke fundering onder.
Die bakken zijn dicht, het spul kan en gaat nergens heen. En ik geloof niet dat iemand dat in de komende 20 jaar weer open gaat halen. Dat was ook iets waar ik me minder druk om zou maken.
Ik heb de putten zo ongeveer wel vol nu. rina schreef:Ik geef je groot gelijk hoorDie bakken zijn dicht, het spul kan en gaat nergens heen. En ik geloof niet dat iemand dat in de komende 20 jaar weer open gaat halen. Dat was ook iets waar ik me minder druk om zou maken.
Ik heb overigens nog wel wat puin liggen, je mag het ophalen hoor![]()
Ik heb de putten zo ongeveer wel vol nu.
Ibbel schreef:rina schreef:Ik geef je groot gelijk hoorDie bakken zijn dicht, het spul kan en gaat nergens heen. En ik geloof niet dat iemand dat in de komende 20 jaar weer open gaat halen. Dat was ook iets waar ik me minder druk om zou maken.
Ik heb overigens nog wel wat puin liggen, je mag het ophalen hoor![]()
Ik heb de putten zo ongeveer wel vol nu.
En dan fikt volgend jaar je stal af, moet de zooi afgebroken worden, en heb jij een probleem.
En B dan hebben ze hier echt nog lol. De daken zijn ook allemaal asbest. En als je eens wist wat die boeren hier in de grond, en ja dat open en bloot, hebben gestort. Wij hebben echt al meer dan een klein beetje in de bodem gevonden. En daarbij af fikken van die stal hmm. wordt lastig er zit nl geen stroom niks meer in. Is verbonden met het huis, denk dat ik dan wel grotere problemen heb dan alleen maar een beetje asbest wat er in een greup zit. rina schreef:Ibbel schreef:En dan fikt volgend jaar je stal af, moet de zooi afgebroken worden, en heb jij een probleem.
Woont A in DuitslandEn B dan hebben ze hier echt nog lol. De daken zijn ook allemaal asbest. En als je eens wist wat die boeren hier in de grond, en ja dat open en bloot, hebben gestort. Wij hebben echt al meer dan een klein beetje in de bodem gevonden. En daarbij af fikken van die stal hmm. wordt lastig er zit nl geen stroom niks meer in. Is verbonden met het huis, denk dat ik dan wel grotere problemen heb dan alleen maar een beetje asbest wat er in een greup zit.