Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
little_birdy schreef:Mijn box was de enigste paardenbox die vrij was.
Ik vind het een beetje naar dat er mensen zijn die dit topic verkeerd opvatten en of er op een rare manier op reageren.
Ik vraag alleen om meningen en dit is absoluut geen steek naar de stalling ik vraag alleen hoe dit op andere stallen gaat dat is alles.
Cowboy55 schreef:pol1 schreef:+ vergeet niet: er zit vaak schoonmaakwerk in de box die je weer opnieuw wil verhuren, en soms ook reparatiekosten..daar hoor je niemand ooit over maar komt wel ten laste vd pensionhouder!
En dat hoort dan ook tot normaal bedrijfsrisico. Geen enkele reden om dubbel geld te vangen.
Tiahastrona schreef:Paard was denk al bijna maand weg
IHN schreef:Niet vervelend bedoeld, maar ik snap dit soort vragen nooit zo. Wat maakt het nou uit wat hoort of niet.
Jij bent destijds akkoord gegaan met een maand opzegtermijn. Je hebt er dus rekening mee gehouden dat je dat geld kwijt was.
Je paard en spullen heb je kennelijk al weggehaald, dus je was niet van plan die box nog te gaan gebruiken neem ik aan.
De stalbaas verhuurt hem een week eerder...dat ie dat niet tegen jou zegt is niet zo gek, want je bent immers al weg. Misschien had hij dat wel gedaan, al je nog niet helemaal weg was geweest. Maar hij heeft mss wel gewoon geredeneerd:o, ze heeft er geen last van, want geen paard meer (En serieus...een fiets stallen in een paardenbox? Grow up. Niet ts, maar degenen die dat voorstelden).
Je kunt het ook zo bekijken. De stalbaas heeft misschien kosten gemaakt aan reclame, of werk gehad om de stal weer gevuld te krijgen...waarom zou jij van zijn harde werken de vruchten moeten plukken? Had je er nog ingestaan had ie je er vast niet uitgegooid, maar je was al weg....had er dus geen last van.
Ze hebben altijd goed voor je paard gezorgd zeg je zelf...gun ze dit dan ook. Hebben ze een week extra, maar jij hebt niks minder, want je had dat al ingecalculeerd.
Tiahastrona schreef:Wilde het eerst niet doen, maar doe het toch![]()
Het betreft een kleine stal met maar aantal paarden.
Box is opgezegd en is daarna pas verhuurd. Maand opzegtermijn moet dan nog betaald worden, is normale gang van zaken lijkt mij.