Laarzen, wat te doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wat doen?

Rits in laten zetten
21 (77%)
Laten oprekken
6 (22%)

Totaal aantal stemmen: 27

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 10:47

Mijn stalgenoot heeft net nieuwe leren laarzen met de rits aan de binnen-voorkant. (ongeveer die plek als je van je dikke teen een lijn trekt naar je knie. En die rits loopt dan vanaf de enkel)
Daar zie je dus helemaal niks van als hij aan het rijden is.

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 12:26

Ik zou er ook een rits in laten zetten. Bij oprekken lijkt me dat het leer inderdaad snel beschadigd en een rits is ook wel erg gemakkelijk. Ik heb het probleem ook af en toe, maar dan vooral als ik direct vanuit mijn werk naar stal ga. Mijn benen zijn dan dik van het vocht van de hele dag achter het bureau zitten. Als ik een actief dagje heb gehad, of in het weekend, dan heb ik gelukkig nog nergens last van.
De schoenmaker in Eersel kan volgens mij een rits in je laars zetten. Ik heb daar laatst ook mijn laarzen laten repareren (bies aan de achterkant was kapot op de plek waar ze inzakken, een 'gewone' schoenmaker heeft geen apparatuur om daarbij te kunnen). Mijn vriend werkt in Eersel, dus ik kom er nog wel eens.