Ze staan enkel snachts op stal verder in de wei met paddock
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Al onze paarden staan in zo'n stal, met een gat in de muur naar de buren. Hoe moeten ze anders pesten tijdens voedertijd
En een buitenstal, frisse lucht is belangrijk!
zelfbouw 

zou ik graag een weidemaatje kopen, ik dacht aan een shetlander. Maar ik heb eigenlijk geen idee of deze ook bij in de stal past. Iemand ervaring? Fiorini schreef:Mijn stal is 3mx3,5m. Paard staat altijd buiten, winter en zomer, dus het dient alleen maar om te schuilen. er hangt zelfs geen deur aan.![]()
Nu we er een weide bijgekocht hebben van 50arezou ik graag een weidemaatje kopen, ik dacht aan een shetlander. Maar ik heb eigenlijk geen idee of deze ook bij in de stal past. Iemand ervaring?
Heleennn schreef:Fiorini schreef:Mijn stal is 3mx3,5m. Paard staat altijd buiten, winter en zomer, dus het dient alleen maar om te schuilen. er hangt zelfs geen deur aan.![]()
Nu we er een weide bijgekocht hebben van 50arezou ik graag een weidemaatje kopen, ik dacht aan een shetlander. Maar ik heb eigenlijk geen idee of deze ook bij in de stal past. Iemand ervaring?
Hier is iemand op stal die een paard en mini paard samen op stal heeft in een box van 3,5x4. Geen inloopstal maar echt gewoon vast op stal dus passen doet het prima denk ik.
Heleennn schreef:Fiorini schreef:Mijn stal is 3mx3,5m. Paard staat altijd buiten, winter en zomer, dus het dient alleen maar om te schuilen. er hangt zelfs geen deur aan.![]()
Hier is iemand op stal die een paard en mini paard samen op stal heeft in een box van 3,5x4. Geen inloopstal maar echt gewoon vast op stal dus passen doet het prima denk ik.

marleen_a_a schreef:Wij hebben gewoon 3x3 m haha, met al deze grote stallen voel ik me een uitzondering terwijl ik om mij heen ook overal 3x3 zie. Waarom dit formaat ? 4x3 past slecht. Ik kon een goede deal krijgen bij nieuwe 3x3. Waarom dan niet ?
Mijn paarden komen elke dag buiten , in de winter met regen een uurtje (al duurt ze dat nog te lang) , maar normaal een uur of 3. Nu staan ze van 10-19 uur ongeveer buiten. Heb ze nog niet horen klagen (alleen dat ze de stal toch echt uit moeten komen als ik om half 12 voor de 4e keer een poging kom doen om onze slapende engeltjes omhoog en naar buiten te krijgen haha)
Ik hoef niet heel bokt over me heen met commentaar trouwens (zie je toch veel....) ....