Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dus een droge plek waar hij rustig kan liggen en dutten zeg maar zonder blubber.
nu mogen de paarden 24/7 buiten en willen er super veel hun paard op stal en ik durf te wedden dat als de paarden in oktober om de beurt buiten moeten dat iedereen gaat zeuren dat ze meer buiten moeten kunnen...

Heb hem daarna op onbeperkt ruwvoer gezet, maar merk dat hij gewoon echt helemaal claustrofobisch wordt van een stal. Hij brak de hele tent af. Dus die heb ik na twee maanden gewoon verhuisd. Hij werd dik van onbeperkt hooi, maar omdat hij nu ook veel beweegt is het al een stuk minder erg. En luchtzuigen doet hij helemaal niet meer gelukkig. Voor mij nooit meer iets anders! Ik zou zelf ook helemaal gek worden als ik 19 uur opgesloten zou zitten in een klein hok. Ik vind het echt ideaal als ze zelf kunnen kiezen wat ze doen. Dan is het altijd goed 
Change3x schreef:DreamGuide schreef:Ik heb hier een paard wat eigenlijk graag op stal staat.
Zo'n paard heb ik ook staan. Ze wil graag naar buiten in de ochtend maar na een paar uur gaat ze aan het hek staan en wachten totdat ze naar binnen mag.