Hier zie je de linkerkant als je binnen komt. Daar komen 4 kasten met legplanken en ene aantal haken. Ook komt er rechts van de kasten een dekenrek
op onderstaande plaatje zie je de zadelsteunen met daarboven de hoofdstelhaken We kijken nog of we er 3 of 4 naast elkaar doen. We willen wel voldoende ruimte over houden.
aankomende week word het kozijn van de deur vervangen en word de gevel gerepareerd. Ben benieuwd hoe het er dan al uit ziet. We proberen overigens het oude beslag van de oude deuren te hergebruiken. De deuren gaan we in oude staat namaken.
Wat je ook kan doen w.b. de zadelsteunen, is een rijtje van 3 steunen onder en 3 boven, dat hoef je alsnog je zadels niet tegen elkaar aan te drukken maar heb je wel ruimte voor meer zadels.
Beter een cilinderslot nemen. zonde als ze er met een simpele ijzerschaar/betonschaar in komen. Succes!
Anoniem
Geplaatst: 08-08-17 22:54
Daks schreef:
Hebben jullie een handigheidje om longeersingels op te hangen?
ik heb een zadelsteun waaronder ik mijn longeersingel hang
zandvangers
Geplaatst: 08-08-17 23:21
Gaaf , ik volg Ik kwam deze laatst tegen op internet , een omgekeerde ijzeren emmer en dan daar je longeersingel overheen hangen . In de emmer kan je dan nog wat klein spul in leggen .
En daarboven zadelsteunen zonder, hierop kan je je dekje te drogen hangen of longeer singel. Daaronder zit een haak en daar kan je je singel of hoofdstel aan hangen: https://cdn.agradiservices.net/products ... 47ae4d.jpg
En daarboven een plank gemaakt, voor grotere dingen op te leggen. Meteen handig gebruik van de ruimte.
Daks
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-17 22:30
Afgelopen dagen hebben we echt alle maar dan ook echt alle zooi eruit gegooid.
We moeten aan de zijkant 1 dakpan vervangen ivm lekkage
Verder hebben we vanavond het kozijn gestut. Het stuk beton is vastgezet en dit moet 48 uur uitharden.
Aankomend weekend gaan we weer een beetje verder. We willen het toch sneller afhebben
Pferdchen
Geplaatst: 10-08-17 22:52
Een allerschattigst gebouwtje (of gebouwvalletje ). Ben benieuwd naar het resultaat! Leuk om te volgen
Daks
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-17 23:09
Pferdchen schreef:
Een allerschattigst gebouwtje (of gebouwvalletje ). Ben benieuwd naar het resultaat! Leuk om te volgen