de enige keer dat ik ooit iets gebroken heb was een splintertje in mijn pink, bij een auto-ongeluk(je)

natuurlijk weleens wat blauwe plekken, maar ik val precies altijd goed (*afkloppen!!*)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Orlando had gelukkig helemaal niets,maar ik heb de eerste tijd niet meer door die straat gedurft,en alleen maar op fietspaden durven rijden. Die spiegel lag er trouwens helemaal af!

)

, Tinker schrok ervan en rende bokkend weg terwijl ik hem aan een looplijn vast had, eerste test hield ik hem maar bij de tweede test schrok hij nog erger en hield hij zichzelf ook niet in met als gevolg dat hij keihard bokkend wegrende, ik liet niet los dus werd een stukje meegesleurd totdat hij mij een paar keer achter elkaar raakte met zijn hoeven 

Dus wij in galop over de weg, opweg naar het zandpad, hopen nog voor de brandweer daar te zijn! Nou, toen wilde ik het zandpad op, vloog het paard de andere kant op, brandweer met volle sirenes achter ons, ik gelanceerd
Paard is onderuit gegaan, maar weer opgestaan, ik teugels vasthouden, uiteindelijk samen in de sloot tot stilstand gekomen
Ging hem uit de wei halen, paard schrok van een zwaan, springt boven op, staat lekker in mn maag en rent weg...
Nu is het soms nog helemaal hard.
.
of iets dergelijks, is al bijna 8 jaar geleden.