Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoRiNa1983 schreef:ja dat ligt eraan.
Willen ze zelf voeren en mesten zal je rond de €125/€150 kunnen vragen ongeveer, het is incl. hooi en stro en gebruik van faciliteiten.
Als jullie doen mesten en voeren vind ik dat je gerust €175 kunt vragen want dan is het volpension en het ligt ook aan de regio want volpension met zulke faciliteiten zullen in sommige regio's zelfs nog meer vragen.
Yess schreef:Mijn paarden staan aan huis en gebruiken gemiddeld 60 Euro aan kuil 20 euro aan stro en 25 Euro aan brok per maand. Dan moet de mest nog opgehaald worden, reken ik niet mee dat onze hypotheek hoger dan daarvoor is en ze gewoon meedrinken met het leiding water.
Ook heb ik dan nog niets aan mijn weiland of bak of omheining gedaan. Laat staan dat er tijd en werk in zit.
Als je er geen verlies op wil maken kan je niet te laag zitten. Er komen zoveel kosten bij die je in de eerste instantie niet ziet.
Change3x schreef:Hoe zit het met het uitmesten van de wei?
Ik zou 75/100 zeggen.
bruintje123 schreef:Je hebt dat huis immers niet gekocht voor die ander, maar nog altijd voor jezelf. Om dan toevallig later eens en stal te verhuren.
Wendy schreef:bruintje123 schreef:Je hebt dat huis immers niet gekocht voor die ander, maar nog altijd voor jezelf. Om dan toevallig later eens en stal te verhuren.
Dus dat betekent dat alle kosten dan voor jouw rekening zijn en een ander er bij wijze van spreken gratis gebruik van moet kunnen maken? Het moet toch niet gekker worden zeg...
Lieshorses schreef:Bruintje, ik bedoel dat een buitenbak echt niet zo vanzelfsprekend is en dat niet iedereen daar de ruimte of het geld voor heeft. Dat heeft niets te maken met graag fatsoenlijk willen rijden
bruintje123 schreef:Lieshorses schreef:Bruintje, ik bedoel dat een buitenbak echt niet zo vanzelfsprekend is en dat niet iedereen daar de ruimte of het geld voor heeft. Dat heeft niets te maken met graag fatsoenlijk willen rijden
Nou bij mij heeft dat wel met fatsoenlijk willen rijden te maken.
Of je moet elke dag je paard op de trailer willen zetten.
Als je er geen geld/ ruimte voor hebt voor die bak wat doe je dan met paarden aan huis als je wel wil trainen? Dan kun je beter op een pensionstal blijven met bak.
Recreanten zie ik dat wel doen ja zonder bak, mensen die fatsoenlijk willen tranen, die ik een heleboel ken met paarden aan huis, hebben allemaal een bak.
En die hebben ze voor zichzelf aangelegd, niet voor een ander.
Dus die kosten waren er al als ze later toch eens beslissen te verhuren.