Paard gooit waterbak steeds om, tips gevraagd!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:13

LOLLYYwood schreef:
renatuuh: ophangen zal 'm ook niet worden vrees ik... Alles wat los en vast zit moet er aan geloven.
Ik koop altijd van die 10l emmers met liksteen in, daar likt hij zo goed als een hele dag non-stop aan tot hij de emmer kan opheffen en dan zit hij met die emmer in z'n mond door de wei te galopperen, emmer weggooien, emmer oppakken, ... Ik denk dat er meer hond in zit dan paard. :')

_O- <3 !

Foto's?

Ik denk trouwens dat de auto-/trekkerband het best zal helpen.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 13:15

GDG schreef:
LOLLYYwood schreef:
renatuuh: ophangen zal 'm ook niet worden vrees ik... Alles wat los en vast zit moet er aan geloven.
Ik koop altijd van die 10l emmers met liksteen in, daar likt hij zo goed als een hele dag non-stop aan tot hij de emmer kan opheffen en dan zit hij met die emmer in z'n mond door de wei te galopperen, emmer weggooien, emmer oppakken, ... Ik denk dat er meer hond in zit dan paard. :')

_O- <3 !

Foto's?

Ik denk trouwens dat de auto-/trekkerband het best zal helpen.

Deze middag ga ik een nieuwe emmer halen en zal me dan voor een dag in de wei parkeren met camera :')

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:18

LOLLYYwood schreef:
Deze middag ga ik een nieuwe emmer halen en zal me dan voor een dag in de wei parkeren met camera :')

*\o/* :D ! Lijkt me heerlijk zo'n clown <3 . Af en toe een beetje lastig, dat wel :') .

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 13:21

We hebben een klem aan de box geschroefd waar de bak onder past. Door hem iets te kantelen kan hij er onderweg.

Minx2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 17:04

Mijn tinker heeft er een sport van gemaakt.
Ik heb 4 palen in de grond gezet en daar een kist om heen getimmerd. Zijkant en bovenkant. In de bovenkant heb ik een gat gelaten waar mijn waterton precies in valt. Zo komt hij bijna niet van zijn plaats. Tenzij wij hem er zelf uit halen. *D

renatuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 13:10

Minx2000 schreef:
Mijn tinker heeft er een sport van gemaakt.
Ik heb 4 palen in de grond gezet en daar een kist om heen getimmerd. Zijkant en bovenkant. In de bovenkant heb ik een gat gelaten waar mijn waterton precies in valt. Zo komt hij bijna niet van zijn plaats. Tenzij wij hem er zelf uit halen. *D

Dat brengt me nog op een idee. Waarom ik hier niet eerder aangedacht heb, ik kijk er zo wat de hele dag naar. :x De koeien bij ons hebben een oud bad met 2 paaltjes ernaast geslagen. Zo dat ze hem niet omver kunnen duwen. Ik zal er zo een foto van maken.